Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2011-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny szpitalnej do magazynu ogólnego Szpitala INFLANCKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę do magazynu ogólnego Szpitala bielizny szpitalnej w ilościach szacunkowych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Szczegółowy wykaz bielizny szpitalnej oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych . Załącznik Nr 2 musi zawierać pełen asortyment wyspecyfikowanych artykułów (pozycji) ww załączniku. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Zamawiający nie gwarantuje dojazdu na teren szpitalny oraz podjazdu do magazynu. 5. Wielkość i asortyment dostaw jest zależny od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się) w ramach wartości umowy. 6. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie 5 dni roboczych (pięć dni) od zgłoszenia na piśmie faxem lub e-mailem (dopuszcza się składanie zamówienia przez telefon za potwierdzeniem na piśmie). 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Oferowana bielizna musi posiadać wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych , deklarację zgodności WE, certyfikat zgodności PN na oferowaną tkaniną. 10. Oferowana bielizna musi kwalifikować się do prania środkami oferowanymi przez obsługującą Zamawiającego pralnię tj: Pranie preparat ULTRA producent ECOLAB; odkażanie- preparat ULTRA + OZONIE INCIDUR SPRAY - producent ECOLAB; wybielanie preparat -OZONIT ; producent ECOLAB. 11. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować trwałość przedmiotu zamówienia (kolor, całość) nie mniejszą niż na 100 prań. 12. W wypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku towaru objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innej firmie. Jeżeli nie dokona Wykonawca tego zakupu w ciągu 5 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fartuchów operacyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa fartuchów chirurgicznych - 3 pakiety
Dodano: 2016-06-28 - dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-17 - IHiT/P/21/2016 R.Dostawa bielizny i zestawów operacyjnych jednorazowych,pojemników transferowych i kriogenicznych oraz innego drobnego sprzętu i pomocy medycznych (zadania 1-15)
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwety jałowej, fartucha chirurgicznego, prześcieradła, rękawic winylowych i lateksowych
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa wyrobów medycznych - sprawa WOFiTM/27/2016/PN
Dodano: 2016-02-03 - P/13/FIZELINA/2015 na dostawę jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku
Dodano: 2015-10-28 - Dostawy bielizny operacyjnej i odzieży jednorazowej
Dodano: 2015-09-08 - Zakup i dostawa sterylnych obłożeń do stawu biodrowego i kolanowego, artroskopii oraz innych obłożeń jednorazowego użytku dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-07-13 - IHiT/P/24/2015 - Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowej, zestawów do zabiegów operacyjnych, łączników TSCD, sprzęt do aparatów znieczuleń oraz innych pomocy medycznych (zadania 1-7)
Dodano: 2015-04-29