Przetargi.pl
DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, DZIECIĘCEJ, OPERACYJNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ UNRAŃ DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 062 5880402
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 062 5880402
    REGON: 00031022628200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, DZIECIĘCEJ, OPERACYJNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ UNRAŃ DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, DZIECIĘCEJ, OPERACYJNEJ, ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ UNRAŃ DLA PRACOWNIKÓW POGOTOWIA RATUNKOWEGO - PAKIET NR 1-8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 2.361,00,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt jeden złotych 00/100). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet 1 - 56,00 PLN Pakiet 2 - 59,00 PLN Pakiet 3 - 465,00 PLN Pakiet 4 - 142,00 PLN Pakiet 5 - 604,00 PLN Pakiet 6 - 533,00 PLN Pakiet 7 - 353,00 PLN Pakiet 8 - 150,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 10. Poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię wpisu do rejestru wyrobów medycznych dotyczącą Pakietu nr 5. 1) Poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię deklaracji zgodności, potwierdzającej że wyroby z Pakietu nr 5 spełniają wymagania dyrektywy 93/42/EWG z dnia 10.06.1993 r. o wyrobach medycznych o rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004 r. (Dz.U. 04, nr 83 poz. 896) o wyrobach medycznych. 2) Wyniki badań potwierdzających parametry techniczne zgodne z normą PN-EN 13795 (dotyczy Pakietu nr 5). 3) Karta techniczna tkaniny (Pakiet nr 5). 4) Poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu potwierdzającego zgodność elementów odblaskowych z normą EN 471 - dotyczy pakietu nr 7 i 8. 5) Atesty lub inne dokumenty od producenta np. certyfikat zgodności na tkaninę, z której będzie wykonany przedmiot zamówienia oraz na nici, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym dany dokument dotyczy. 6)Katalog firmowy z zaoferowanymi wzorami ubrań z Pakietu nr 6 poz. 1, 2, 3, 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach