Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5098403 , fax. 022 5098404
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niekłańska 4/24 4/24
03-924 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5098403, fax. 022 5098404
REGON: 00029735900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny operacyjnej i bielizny pościelowej z podziałem na pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bielizny operacyjnej i bielizny pościelowej z podziałem na pakiety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonali w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dostawy, o podobnym charakterze potwierdzonych referencjami. Minimum jednej. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a także, którzy 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) zaoferują przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 - stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł. 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fartuchów operacyjnych
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa fartuchów chirurgicznych - 3 pakiety
Dodano: 2016-06-28 - dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-17 - IHiT/P/21/2016 R.Dostawa bielizny i zestawów operacyjnych jednorazowych,pojemników transferowych i kriogenicznych oraz innego drobnego sprzętu i pomocy medycznych (zadania 1-15)
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwety jałowej, fartucha chirurgicznego, prześcieradła, rękawic winylowych i lateksowych
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa wyrobów medycznych - sprawa WOFiTM/27/2016/PN
Dodano: 2016-02-03 - P/13/FIZELINA/2015 na dostawę jednorazowych obłożeń operacyjnych, odzieży ochronnej oraz odzieży operacyjnej jednorazowego użytku
Dodano: 2015-10-28 - Dostawy bielizny operacyjnej i odzieży jednorazowej
Dodano: 2015-09-08 - Zakup i dostawa sterylnych obłożeń do stawu biodrowego i kolanowego, artroskopii oraz innych obłożeń jednorazowego użytku dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2015-07-13 - IHiT/P/24/2015 - Dostawa bielizny operacyjnej jednorazowej, zestawów do zabiegów operacyjnych, łączników TSCD, sprzęt do aparatów znieczuleń oraz innych pomocy medycznych (zadania 1-7)
Dodano: 2015-04-29