Przetargi.pl
Dostawa bezprzewodowych trenażerów laserowych, znak sprawy 2/SZP/uzbr./12

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2012-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bezprzewodowych trenażerów laserowych, znak sprawy 2/SZP/uzbr./12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z montażem oraz dopuszczeniem do użytku ośmiu (8) nowych bezprzewodowych trenażerów laserowych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę fabrycznie nowych, jednolitych rodzajowo urządzeń w zestawach, w opakowaniach handlowych przystosowanych do transportu masowego. Montaż urządzeń miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przeszkolenie użytkownika w zakresie warunków eksploatacji urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz z czynnościami obsługowymi przewidzianymi w procesie użytkowania 3. Szczegółowy opis urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do parametrów opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby urządzenia równoważne odpowiadały, co najmniej parametrom urządzeń opisanych w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 5. Informacja o warunkach gwarancji: Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na trenażer laserowy oraz 36 miesięcznej gwarancji na notebooka. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia - przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania usługi użytkownik zgłasza Wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularza reklamacyjnego. 6. Informacja o wymaganiach dotyczących dokumentacji urządzeń: Każde urządzenie powinno być wyposażone w indywidualną (zszytą, w oprawie) książkę techniczną w języku polskim zawierającą: Dowód urządzenia: a w nim, co najmniej miejsce na wpisy potwierdzające datę i personalia osoby oddającej sprzęt do pierwszego użytku, wykonującej przegląd okresowy, naprawy bieżące i główne oraz osoby odpowiedzialnej za użytkowanie i stan techniczny sprzętu. Opis techniczny oraz niezbędne zdjęcie/zdjęcia (lub rysunki, schematy) urządzania umożliwiający identyfikację oraz wyodrębnienie części składowych lub zasadniczych elementów w formie tabelarycznej uzgodnionej z Zamawiającym. Instrukcja obsługi obejmująca, co najmniej: zasady użytkowania, sposoby wykonywania ćwiczeń z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oraz poprawnych form ćwiczeń zapobiegających trwałym uszczerbkom na zdrowiu oraz zasady przechowywania i konserwacji codziennej, miesięcznej, okresowej. 7. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. Dostawa odbędzie się jednorazowo. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 8. Informacja o przyszłej umowie: Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Załącznik nr 4 do SIWZ, istotne postanowienia umowy - projekt umowy. 9. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 357400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach