Przetargi.pl
Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 683-20-01
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce
    ul. Bielska 41 41
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 683-20-01
    REGON: 05066734300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę betonowych prefabrykatów drogowych na remonty chodników jak niżej: 1. w Czeremsze, gmina Czeremcha, ul. Lipowa, droga powiatowa Nr 1779 B, termin dostawy - nie później niż do dnia 30 lipca 2009 roku, w asortymencie: 1.1.Obrzeże betonowe 6 x 20 x 100 koloru szarego 520 szt., 1.2.Kostka brukowa betonowa POLBRUK grubości 6 cm typu cegła koloru szarego 706 m2, 1.3.Kostka brukowa betonowa POLBRUK grubości 6 cm typu cegła koloru czerwonego 8 m2 1.4.Krawężnik drogowy betonowy 15 x 30 x 100 koloru szarego 479 szt. 1.5.Krawężnik drogowy betonowy najazdowy 15 x 22 x 100 koloru szarego 21 szt. 1.6.Krawężnik drogowy betonowy 15 x 22/30 x 100 koloru szarego - prawy 6 szt. 1.7.Krawężnik drogowy betonowy 15 x 22/30 x 100 koloru szarego - lewy 6 szt. 2. w Siemianówce, gmina Narewka, ul. Lipowa, droga powiatowa Nr 1646 B) termin dostawy - nie później niż do dnia 30 czerwca 2009 roku, w asortymencie: 2.1.Obrzeże betonowe 6 x 20 x 100 koloru szarego 1 133 szt. 2.2.Kostka brukowa betonowa POLBRUK grubości 6 cm typu cegła koloru szarego 1 102 m2 3. w Lewkowie Nowym, gmina Narewka, droga powiatowa Nr 1635 B), termin dostawy - nie później niż do dnia 16 czerwca 2009 roku, w asortymencie: 3.1.Obrzeże betonowe 6 x 20 x 100 koloru szarego 381szt. 3.2.Kostka brukowa betonowa POLBRUK grubości 6 cm typu cegła koloru szarego 388 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zamówienia: a)Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na koszt własny na placu wskazanym przez Zamawiającego w Czeremsze, w Siemianówce, w Lewkowie Nowym, b)o terminach dostaw Wykonawca powiadomi Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, c)dostarczane materiały powinny spełniać wymogi techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach, d)do każdej dostarczonej partii Wykonawca dołączy deklarację zgodności na zgodność ze specyfikacją techniczną wyrobu (Polska Norma, aprobata techniczna) poszczególnych asortymentów, e)gatunek I (pierwszy) f)gwarancja na prefabrykaty: minimum 24 miesięcy. g)dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego przekazywane na 3 dni przed terminem dostawy zamówionej partii prefabrykatów z podaniem ilości i rodzaju zamawianych prefabrykatów. Reklamacje będą załatwiane w terminie max. 14 dni. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający ponadto następujące warunki: a)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności c)udzielą na dostarczone materiały gwarancji na okres minimum 24 miesięcy. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków. 1. Zamawiający dokona oceny w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełnione kosztorysy ofertowe - załącznik nr 2, nr 3, nr 4 do SIWZ 2.oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich); 3.oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich); 4.Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4.a). 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 6.4 a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załączniki nr 7 do SIWZ) 8.upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach