Przetargi.pl
Dostawa materiałów chodnikowych z podziałem na części zamówienia

Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poligonowa 30
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2184189
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży
    ul. Poligonowa 30 30
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2184189
    REGON: 45067253800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów chodnikowych z podziałem na części zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I 1) Kostki, Krawężniki, Obrzeża, Płyty a) Krawężnik Drogowy 15x30x100- 958m b) Krawężnik Drogowy skośny 100x30/22x15- lewy 23m, prawy 23 m c) Krawężnik Drogowy Najazdowy 100x22x15-156m d) Krawężnik drogowy kamienny (granitowy) 15x30x100-140m e) Obrzeże 30x8x100-649m f) Obrzeże trawnikowe30x6x100-72m g) Kostka CEGŁA grafitowa gr. 6 cm-447m2 h) Kostka CEGŁA szara gr. 6 cm-928m2 i) Kostka CEGŁA szara gr. 8 cm-116m2 j) Kostka CEGŁA czerwona gr. 8cm-272m2 k) Płyty ażurowe 60x40x10- 3200szt Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego tj. ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. Dostawy realizowane będą transportem wykonawcy i odbywać się będą sukcesywnie do potrzeb, po telefonicznym zamówieniu Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w godzinach od 7:00 do 14:30. (Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert-patrz pkt. XVI SIWZ). Wykonawca winien dysponować sprzętem technicznym, który zapewni rozładunek mechaniczny na placu Zamawiającego. Materiały winne być zapakowane na zabezpieczonych paletach umożliwiających mechaniczny rozładunek i załadunek towaru. 2) Zamawiane materiały powinny spełniać normy: a) krawężnik 15x30x100 cm wg PN-EN 1340:2004, PN-EN 1340:2004/AC:2007 b) obrzeże 6x20x100 cm wg PN-EN 1340:2004, PN-EN 1340:2004/AC:2007 c) kostki betonowe gr 6 i 8 cm wg PN-EN 1338:2005, PN-EN 1338:2005/AC:2007 d) płyta ażurowa wg PN-EN 1339:2005 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6-materiały chodnikowe Część II 1)Podsypka cementowo-piaskowa, beton a) Podsypka cementowo-piaskowa (proporcja 1:4)-151m3 b) Beton B-15 (C12/15)-90m3 Odbiór loco siedziba Wykonawcy na transport Zamawiającego. Odbiór materiałów odbywać będzie się po telefonicznym zamówieniu Zamawiającego. Miejsce odbioru winno być zlokalizowane w odległości maksymalnej do 5 km od bazy Zamawiającego. (Czas załadunku materiałów jest jednym z kryteriów oceny ofert-patrz pkt. XVI SIWZ). 2) Zamawiane materiały powinny spełniać normy: a) podsypka cementowo-piaskowa: piasek PN-B11113, cement PN-EN 197-1 b)beton PN-EN 206-1:2003, PN-EN 206-1:2003/Ap:2004, PN-EN EN 206-1:2006/A1:2005, PN-EN 206-1:2003/A2:2006 3) Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2-Beton 44.11.10.00-1 Materiały budowlane Zgodnie z art, 30 ust. 4 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który w swojej ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy-dla części I/ czas załadunku- dla części II
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach