Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2422442 , fax. 063 2422477
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Koninie
ul. Wilczak 51 51
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 063 2422442, fax. 063 2422477
REGON: 63128080900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa betonowej kostki brukowej o wymiarach 10x20 cm, obrzeża betonowego 6x20 cm i krawężnika betonowego prostokattnego o wym. 12x25 cm - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa betonowej kostki brukowej o wymiarach 10x20 cm w ilości : grub. 6 cm kolor szary - 1140 m2, grub. 8 cm kolor czerwony - 225 m2, obrzeża betonowego 6x20 cm w ilości 505 mb i krawężnika betonowego prostokattnego o wym. 12x25 cm w ilości 72 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne. 1.1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, 2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania, 4) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 6 SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i spełnia wa-runki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do formularza oferty). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2 muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2016 r
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2015-10-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele turystyczno-rekreacyjne w Jankowie Przygodzkim - dostawa kostki brukowej, obrzeży betonowych, piasku i cementu
Dodano: 2015-05-06 - Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa Prefabrykatów Betonowych
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
Dodano: 2014-06-03 - Zakup materiału drogowego
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy.
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy
Dodano: 2014-03-03 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
Dodano: 2014-02-12