Przetargi.pl
Dostawa autobusu turystycznego używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2000 roku.

Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Cieślaka 4/8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3743573 , fax. 094 3743573
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
    ul. Cieślaka 4/8 4/8
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3743573, fax. 094 3743573
    REGON: 33003281700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunikacja miejska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu turystycznego używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2000 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa autobusu turystycznego używanego w ilośći 1 szt., wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2000 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która znajduje się na naszej stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postepowaniu: -spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych; -nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru; -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; -oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje niniejsze warunki SIWZ bez zastrzeżeń; -zaakceptowany przez osobę upoważnioną projekt umowy; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach