Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Cieślaka 4/8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3743573 , fax. 094 3743573
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
ul. Cieślaka 4/8 4/8
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3743573, fax. 094 3743573
REGON: 33003281700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunikacja miejska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autobusu turystycznego używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2000 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa autobusu turystycznego używanego w ilośći 1 szt., wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2000 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która znajduje się na naszej stronie internetowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postepowaniu: -spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych; -nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru; -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; -oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje niniejsze warunki SIWZ bez zastrzeżeń; -zaakceptowany przez osobę upoważnioną projekt umowy; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.szczecinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO UŻYWANYCH DWÓCH AUTOBUSÓW I JEDNEGO BUSA DLA GMINY PRZELEWICE
Dodano: 2015-07-13 - B/AUTOBUS/2015 - zakup (z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) jednego używanego autobusu wycieczkowego
Dodano: 2015-07-03 - DOSTAWA AUTOBUSU 23 OSOBOWEGO I 2 BUSÓW 9 OSOBOWYCH
Dodano: 2014-11-12 - Dostawa fabrycznie nowego, jednego autobusu, w wersji turystycznej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa fabrycznie nowego, jednego autobusu typu M2, dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2014-04-17 - ZAKUP AUTOBUSU DO PRZEWOZU DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY GRZMIĄCA
Dodano: 2014-04-08 - Przedmiotem zamówienia jest zakup mikrobusu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-04-02 - ZAKUP AUTOBUSU DO PRZEWOZU DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY GRZMIĄCA
Dodano: 2014-03-24 - Zakup fabrycznie nowego autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych mieszkańców Gminy Boleszkowice
Dodano: 2014-03-13 - Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Rymań
Dodano: 2014-02-19