Przetargi.pl
Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z przyczepką do przewozu sprzętu w ramach projektu pn. Poszerzenie oferty kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku z siedzibą w Twierdzy poprzez modernizację bazy i zakup wyposażenia służącego prowadzeniu działalności kulturalnej

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38-130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 017 27777110 w. 302
  • Data zamieszczenia: 2012-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20 20
    38-130 Frysztak
    tel. 017 27777110 w. 302
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z przyczepką do przewozu sprzętu w ramach projektu pn. Poszerzenie oferty kulturalnej Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku z siedzibą w Twierdzy poprzez modernizację bazy i zakup wyposażenia służącego prowadzeniu działalności kulturalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres dostawy związany z realizacją zadania obejmuję zakup i dostawę: 1.Autobusu, fabrycznie nowego (2012/2013 rok), do przewozu: 1 kierowcy + 19 pasażerów w fotelach z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu ostatniego rzędu siedzeń dla pasażerów. Pojazd musi być również przystosowany do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Wymagane jest, aby pojazd (autobus) wraz z systemem przewozu osób niepełnosprawnych, który zostanie zastosowany w autobusie posiadał homologację w tym zakresie ,spełniający normy EURO5. W cenę samochodu winno być wliczone ubezpieczenie autobusu (roczny pakiet OC, AC, NW). Wymagane minimalne warunki techniczne autobusu: 1)Silnik: a)wysokoprężny turbo diesel b)pojemność skokowa silnika o oznaczeniu minimum 2200 cm3 c)moc od 165 KM d)spełniający wymagania EURO 5 e)przepływowy podgrzewacz paliwa, f)filtr paliwa z separatorem wody, g) dogrzewacz silnika 2)Napęd: a) skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana 5 lub 6- biegowa, b) sprzęgło suche jednotarczowe, c) ESP. d)asystent ruszania pod górę 3) Układ hamulcowy: a) ABS, ASR, EBV. b) dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, c) hamulce tarczowe przednie i tylne wentylowane, d) wskaźnik zużycia klocków hamulcowych. 4) Układ kierowniczy: a) przekładnia z blokadą koła kierownicy, b) wspomaganie układu kierowniczego, 5) Podwozie: a) wzmocnione, b) koła i ogumienie: 195/75 R16 C, opony letnie bez wyboru producenta plus pełnowymiarowe koło zapasowe, felgi stalowe z kołpakami, komplet opon zimowych z felgami, ogumienie bezdętkowe, c) rozstaw osi min. 4200 mm, d) długość 6900 - 7500 mm, wysokość 2700 - 3000 mm, szerokość 1950 - 2100 mm, 6) Nadwozie: a) 1 kierowca + 19 pasażerów w fotelach z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po demontażu ostatniego rzędu siedzeń dla pasażerów, b) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, c) pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego (szyby pojedyncze, wklejane stałe, przyciemnione fabrycznie, panoramiczne, termoizolacyjne), d) szyba przednia ze szkła klejonego, z osłoną przeciwsłoneczną dla kierowcy i pasażera, e) zasłonki przeciwsłoneczne w oknach - na prowadnicach, f) młoteczki do zbicia szyb umieszczone przy wyjściach ewakuacyjnych, g) najazd szynowy umożliwiający wjazd wózków inwalidzkich z tyłu do autobusu, h) uchwyty do mocowania wózka inwalidzkiego, i) komplet pasów zabezpieczających wózek inwalidzki i pasażera w nim siedzącego, j) trójpunktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy, k) wyścielane fotele 2 i 1 osobowe z podłokietnikami, odchylane z regulowanymi na wysokość zagłówkami wraz z regulacją kąta nachylenia oparcia. Fotele w ostatnim rzędzie mogą być bez regulacji oparć. Wszystkie fotele w kabinie pasażerskiej klasy turystycznej: fotel 2 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany z przesuwem bocznym; fotel 1 osobowy ze składanym podłokietnikiem, odchylany (Wykonawca zobowiązany do oferty załączyć fotografie proponowanych foteli), l) mocowanie na listwach w celu szybkiego demontażu i przesuwania foteli, ł) siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem i zagłówkiem m)pokrycie ścian, słupków, sufitu tapicerką miękką z izolacją dźwiękowo- termiczną, n)ogrzewanie niezależne od silnika o wydajności min. 4KW, o)uchwyty ułatwiające wsiadanie zamontowane przy drzwiach wejściowych, p)poręcz zabezpieczająca, znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, r)wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, s)półki na bagaż podręczny wraz z panelem oświetleniowo- nadmuchowym dla każdego pasażera, t)oznakowanie jako pojazdu dla przewozu osób niepełnosprawnych z przodu i tyłu, u)szyba za kierowcą, w)szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich, x)szyberdach mechaniczny, y)oświetlenie centralne, z)oświetlenie stopnia bocznego- wejściowego, aa)elektryczne sterowanie lusterek bocznych, ab)lusterko wewnętrzne, ac)drzwi tylne, ad)drzwi boczne w części pasażerskiej z prawej strony otwierane manualnie . Dopuszcza się także drzwi otwierane automatycznie,elektrycznie oraz przesuwne, ae) poduszka powietrzna kierowcy, af) tachograf cyfrowy, ag)radio z odtwarzaczem CD, nagłośnienie + instalacja ze wzmacniaczem i mikrofonem + min. 6 głośników, ah) nadwozie z wysokim dachem, ai) zderzak przedni i tylny w kolorze nadwozia, aj)światła halogenowe przeciwmgielne, ak) klimatyzacja z manualną regulacją z rozprowadzeniem na przedział pasażerski, al) parownik klimatyzacji umieszczony na dachu w osłonie w kolorze nadwozia, ał)kufer bagażowy zamontowany w tylnej części autobusu na specjalnych zawiasach umożliwiających szybki demontaż bagażnika, ał)wbudowana nawigacja z oprogramowaniem 7)Zabezpieczenie pojazdu: a) immobilizer, b) zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, c) autoalarm, d) zamek centralny z możliwością otwarcia z pilota zamontowanego przy kluczyku, 8) Wyposażenie dodatkowe autobusu zgodne z wymogami przepisów kodeksu ruchu drogowego, w tym min. : a)koło zapasowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy. b)zestaw narzędzi i podnośnik hydrauliczny, c)dodatkowa gaśnica o wadze 2 kg, 9)Gwarancja fabryczna: a) minimum 3 lata na podzespoły mechaniczne z limitem przebiegu kilometrów, b) minimum 5 lat na powłokę lakierniczą, c) minimum 8 lat na perforację nadwozia Ponadto Zamawiający żąda udzielenia minimalnego okresu rękojmi za wady na wykonane dostawy obejmujące dostawę autobusu w ilości 36 miesięcy. Wszelkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób niepełnosprawnych. 10)Oferowany autobus musi: a) posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Kserokopię świadectwa homologacji należy dołączyć do oferty. b) spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu i ich wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r., poz. 262 z późn. zmianami). c) spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w opisie technicznym SIWZ. d) Oferowany autobus zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 roku w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. 2001 nr 96 poz. 559) musi spełniać następujące parametry: -max. zużycie paliwa od 10,8 do 13,8 l/100 km przy pojemności silnika 2200-2800 cm3. - maksymalny poziom zużycia energii podczas stałego cyklu użytkowania autobusu: 4,97 MJ/km; - maksymalny poziom emisji zanieczyszczeń CO2 : 368,16 g/km d)maksymalny poziom emisji zanieczyszczeń: NOx - 0,18 g/km, PM - 0,005 g/km, HC - 0,05 g/km e)Obliczenie zużycia energii w należy dokonać w oparciu o testy SORT 2 opracowane przez International Association of Public Transport (UITP), określonych w sposób podany w § 7.2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.; f)Obliczenia emisji drogowej dwutlenku węgla wyrażonej w g/km w teście SORT 2 określonej jako iloczyn zużycia paliwa wyrażonego w kg/100 km oraz liczby 31,1 dla silnika zasilanego olejem napędowym ,określonych w sposób podany w § 8.2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.; g) Emisji jednostkowych, wyrażonych w g/km, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów pochodzących ze świadectwa homologacji silnika oferowanego pojazdu dla testu ETC (European Transient Cycle) lub testu WHTC (World Harmonized Transient Cycle) wykonanego zgodnie z regulaminem 49 EKG ONZ lub równoważnych mu przepisów europejskich ,określonych w sposób podany w § 9.3. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.; h)Wymagane powyżej parametry mogą być oparte na wynikach testu zużycia paliwa SORT-2,a wyniki tego testu przeprowadzonego przez jednostkę certyfikowaną zostaną dołączone do oferty przez wykonawcę ,jeżeli spełnienie w/w parametrów nie będzie wynikać bezpośrednio z określonych w dokumentacji oferowanego autobusu norm lub oświadczenia wykonawcy o ich spełnieniu dołączonych do oferty przez wykonawcę . i) zakładane obliczenia przy założeniu cyklu życia pojazdu 800.000km Warunki, o których mowa w punkcie 1. ppkt.10) będą spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne dokumenty lub oświadczenie potwierdzające spełnienie powyższych warunków. 11)Wykonawca musi dodatkowo: a) przeszkolić 1 pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi i podstawowych napraw, b) wyposażyć Zamawiającego w kompletną dokumentację techniczno-eksploatacyjną. Całość dokumentacji musi być opracowana w języku polskim i przekazana w wersji papierowej oraz elektronicznej. c)dostarczyć dokumentację oprogramowania i instrukcje obsługi urządzeń zamontowanych w pojeździe. 2.Przyczepki do przewozu sprzętu: Wymiary wewnętrzne skrzyni :długość: 400-410cm,szerokość: 150-160 cm,wysokość burty (blacha ALU-CYNK): 35-40 cm, wysokość konstrukcji plandeki: min. 140 cm, koła: od 155R13 do 175R13. Przyczepka dwuosiowa, posiadająca homologację , wyposażona w kółko podporowe, hamulec najazdowy , komplet 2 kół zapasowych. W cenę przyczepki winno być wliczone ubezpieczenie (roczny pakiet OC, AC, NW). Zamawiający żąda udzielenia minimalnego okresu rękojmi za wady na wykonane dostawy przyczepki w ilości 36 miesięcy. Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, oraz spełniać obowiązujące normy i przepisy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000 ,00 zł (Słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki techniczno-eksploatacyjne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach