Przetargi.pl
"Dostawa autobusów do transportu publicznego w formie leasingu operacyjnego”

Zielonogórska Komunikacja Powiatowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-008 Świdnica, Długa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 606790063
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zielonogórska Komunikacja Powiatowa Spółka z o.o.
    Długa 25
    66-008 Świdnica, woj. lubuskie
    tel. 606790063
    REGON: 383872358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzpg.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa autobusów do transportu publicznego w formie leasingu operacyjnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech sztuk autobusów do transportu publicznego w formie leasingu operacyjnego. Używane autobusy, tożsame ze względu na markę, model i typ, o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 44 i minimum 35 miejsc stojących, zapisanych w homologacji pojazdów lub dowodzie rejestracyjnym, autobusy pomalowane kolor RAL 5015. Autobus winien spełniać niżej wymienione warunki techniczne: a) autobus Low Entry (częściowo niskopodłogowy), b) rok produkcji nie starszy niż 2010, c) całkowity przebieg do 600 tys. km (tolerancja +5%),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę. a) formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ, b) wypełnione i podpisane oświadczenie wykonawcy wg załączników Nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy, przekazują zamawiającemu oświadczenie ( wg załącznika nr 8) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (jedn. tekst Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 i 5 ustawy. Po otwarciu ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 5 To jest o: a) Załącznik nr 7 zawierający informacje: - odnoszące się do posiadania wymaganego ubezpieczenia od działalności gospodarczej, - odnoszące się do dysponowania koniecznym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, - wykonanych w ostatnich trzech latach dostawach autobusów z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, Uwaga: Do tabeli wykonanych dostaw należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — inne dokumenty. - o braku praw osób trzecich do oferowanych pojazdów, - o zakresie zadań jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. b) zdjęcia, kopie dowodu rejestracyjnego lub innych dokumentów potwierdzających dane techniczne pojazdu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dane techniczne oferowanych pojazdów. c) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się wymaganego wyżej dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Uwaga - Dokumenty składane jako kopia/kserokopia wymagają poświadczenia adnotacją „za zgodność z oryginałem” Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach