Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
- Data zamieszczenia: 2018-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
ul. Terebelska 57-65
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
REGON: 67670800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa asortymentu zużywalnego w Dziale Centralnej Sterylizajci, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, przednich fartuchów z grubej folii, aparatów do infuzji cytostatyków w podziale na 10 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa asortymentu zużywalnego w Dziale Centralnej Sterylizajci, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, przednich fartuchów z grubej folii, aparatów do infuzji cytostatyków w podziale na 10 części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 550,00 zł; słownie zł : pięćset pięćdziesiąt; Część 2 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 3 – 600,00 zł; słownie zł: sześćset; Część 4 – 600,00 zł; słownie zł: sześćset; Część 5 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 6 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 7 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 8 – 100,00; słownie zł: sto; Część 9 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt;
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części 1 ( poz. 2) i 3 (poz. 2 i 12) – Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III ust.6 siwz. 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch myjni dezynfektorów
Dodano: 2021-05-19 - Dostawa myjni -dezynfektora na potrzeby Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w ramach projektu pn. „Centrum Boreliozy i innych chorób odzwierzęcych”
Dodano: 2020-11-05 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – III Części
Dodano: 2020-10-19 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – Część I i II
Dodano: 2020-09-22 - DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – 6 zadań
Dodano: 2020-04-03 - Dostawa myjni do bronchoskopów
Dodano: 2020-03-11 - Zakup myjni dezynfektora narzędzi w ramach realizacji projektu nr RPLU.13.01.00-06-0017/18 pn. ,,Optymalizacja usług medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o. o. w lokalizacji Poniatowa i Opole Lubelskie” realizowanych w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia RPO WL.
Dodano: 2019-07-19 - Dostawa i montaż sprzętu medycznego z możliwością składania ofert częściowych dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Dodano: 2018-08-27