Dom Pomocy Społecznej "Betania" ogłasza przetarg
- Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 665 585 , fax. 81 4665586 wew. 26
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Betania"
Al. Kraśnicka 223
20-718 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 665 585, fax. 81 4665586 wew. 26
REGON: 00097998100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsb.bip.lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – Część I i II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - Dostawa urządzeń do dezynfekcji, myjek oraz sprzętu do utrzymania czystości: lampa bakteriobójcza, mata bakteriobójcza, zamgławiacz do dezynfekcji, myjka jednorazowa, stelaż na worki do odpadów, zestaw do sprzątania z mopem, wkłady do mopów, urządzenie do ozonowania, bramka dezynfekcyjna bezdotykowa. Część II - Dostawa łóżek/ tapczanów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów kompetencji i uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1a dla części I, załącznika 1b dla części II) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach Podwykonawców (wg załącznika nr 3) - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia Podwykonawcom. 3. Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 6a dla części I, nr 6b dla części II) będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy stanowiący integralną część umowy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa dwóch myjni dezynfektorów
Dodano: 2021-05-19 - Dostawa myjni -dezynfektora na potrzeby Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki w ramach projektu pn. „Centrum Boreliozy i innych chorób odzwierzęcych”
Dodano: 2020-11-05 - DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA NA DOPOSAŻENIE STANOWISK PRACY ORAZ TWORZENIE IZOLATEK I MIEJSC DO KWARANTANNY W RAMACH PROJEKTU PN.: „WSPARCIE DZIAŁAŃ ZWIAZANYCH Z PRZECIWDZIAŁANIEM SKUTKOM ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ PANDEMII COVID-19 W DOMACH POMOCY SPOŁECZNEJ” DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „BETANIA” W LUBLINIE – III Części
Dodano: 2020-10-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW STERYLIZACYJNYCH i TESTÓW oraz INNYCH PRODUKTÓW DO ZABEZPIECZENIA PRACY CENTRALNEJ STERYLIZATORNI – 6 zadań
Dodano: 2020-04-03 - Dostawa myjni do bronchoskopów
Dodano: 2020-03-11 - Zakup myjni dezynfektora narzędzi w ramach realizacji projektu nr RPLU.13.01.00-06-0017/18 pn. ,,Optymalizacja usług medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o. o. w lokalizacji Poniatowa i Opole Lubelskie” realizowanych w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.1 Infrastruktura ochrony zdrowia RPO WL.
Dodano: 2019-07-19 - Dostawa i montaż sprzętu medycznego z możliwością składania ofert częściowych dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Dodano: 2018-08-27 - Dostawa asortymentu zużywalnego w Dziale Centralnej Sterylizajci, gąbek jednorazowych do kąpieli przed zabiegiem, przednich fartuchów z grubej folii, aparatów do infuzji cytostatyków w podziale na 10 części
Dodano: 2018-07-06