Przetargi.pl
Dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.

SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
    Konarskiego 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    REGON: 000290156
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.dostawa asortymentu do sterylizacji wraz z najmem inkubatora przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach