Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 7 części tj.: artykuły ogólnospożywcze, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce, warzywa i podobne produkty oraz dostawa jaj.

Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska Boczna 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7323522 , fax. 095 7324122
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
    ul. Podmiejska Boczna 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7323522, fax. 095 7324122
    REGON: 00081163200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 7 części tj.: artykuły ogólnospożywcze, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce, warzywa i podobne produkty oraz dostawa jaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w rozbiciu na 7 części tj.: artykuły ogólnospożywcze, produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, produkty mleczarskie, pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, ryby przetworzone i konserwowane, owoce, warzywa i podobne produkty oraz jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy - stanowiący załącznik nr 2 (dla części: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7) do SIWZ będący jego integralną częścią. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty (wypełnić odpowiednio w przypadku złożenia oferty na kilka lub jedną z części). Zamówienie podzielono na 7 części: Część 1 Dostawa - artykułów ogólnospożywczych- (CPV - 15.00.00.00 - 8) Część 2 Dostawa - produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - (CPV - 15.10.00.00 - 9) Część 3 Dostawa - produktów mleczarskich- (CPV - 15.50.00.00 - 3) Część 4 Dostawa - pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich- (CPV - 15.81.00.00 - 9) Część 5 Dostawa - ryb przetworzonych i konserwowanych- (CPV - 15.20.00.00 - 0) Część 6 Dostawa - owoców, warzyw i podobnych produktów- (CPV - 15.30.00.00 - 1) Część 7 Dostawa - jaj- (CPV - 03.14.25.00 - 3) 1. Miejsce dostawy - Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska - Boczna 10. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, do magazynu Zamawiającego, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm.) i przedstawioną ofertą cenową. 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zgłaszanego przez Zamawiającego jednorazowego zamówienia składanego pisemnie, faksem bądź telefonicznie, na 2 dni przed dostawą - każdorazowo z podaniem nazwiska osoby Zamawiającej. 5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować każde złożone zamówienie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili jego otrzymania. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach