Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Bytomiu Odrzańskim

Zespól Szkół im. J. Wybickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 67-115 Bytom Odrzański, ul. Kościelna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3884149 , fax. 068 3885427
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespól Szkół im. J. Wybickiego
    ul. Kościelna 9 9
    67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3884149, fax. 068 3885427
    REGON: 97125363400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsbo.pl.tl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Bytomiu Odrzańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Bytomiu Odrzańskim.Rodzaj i podana ilość artykułów objętych postępowaniem określona jest szczegółowo w : Część 1 dostawa pieczywa - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej SIWZ;Część 2 dostawa artykułów ogólnospożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2 do niniejszej SIWZ;Część 3 dostawa warzyw i owoców - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3 do niniejszej SIWZ;Część 4 dostawa ryb - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4 do niniejszej SIWZ;Część 5dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5 do niniejszej SIWZ;Część 6 dostawa nabiału - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6 do niniejszej SIWZ;Część 7 dostawa jaj - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami określonymi dodatkowo w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ - formularzu istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia składanej oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych, niniejszą SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 -2 Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.XIV SIWZ. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie a; c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej wykonawców musi być przedstawiona jako jedna oferta od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą, b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu, poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. XIV SIWZ, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)wypełniając formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsbo.pl.tl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach