Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki na rok 2021.

Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 424 568 , fax. 338 424 567
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
    ul. Bema 8
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 424 568, fax. 338 424 567
    REGON: 35706796700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pz2.edu.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki na rok 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki w Powiatowym Zespole Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu im. Ignacego Łukasiewicza . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części ( grup towarowych ): Załącznik nr 6 SIWZ – zawiera wykazy zamawianych artykułów żywnościowych danej grupy (pakiet) : - 6/1 artykuły ogólnospożywcze - CPV- 15.80.00.00-6 - 6/2 świeże pieczywo –CPV- 15.81.00.00-9 - 6/3 świeże warzywa i owoce CPV- 03.20.00.00-3 - 6/4 świeże mięso drobiowe - CPV- 15.11.21.30-6 - 6/5 mrożone warzywa i owoce, inne przetwory mrożone – CPV-15.89.60.00-5 - 6/6 wędliny i przetwory z mięs – CPV- 15.13.00.00-8 - 6/7 świeże mięso wieprzowe, CPV- 15.11.30.00-3 - 6/8 przetwory mleczarskie – CPV-15.50.00.00-3 - Podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ofertowym ilości towarów są jedynie wielkościami szacunkowymi , służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach , może ona ulec zmianom w trakcie realizacji umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zrealizowania mniejszej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia , niż wynika z określonego umową przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 1.Zamawiający wymaga , aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełniał wszystkie wymagania dotyczące higieny określone w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia –zgodnie z ustawą dnia 25 sierpnia2006r. (Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz obowiązujących aktach wykonawczych wydanych na ich podstawie. 2.Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej . Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością . Każdy asortyment produktów misi być dostarczony w oddzielnym pojemniku . Mięso i wędliny muszą być dostarczone w czystych , zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami. 3.Produkty oznakowane mają być zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (dz. U. Nr. 137, poz. 966 ze zm. ), w szczególności muszą zawierać nazwę , wykaz i ilość składników , zawartość netto w opakowaniu , datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia , warunki przechowywania , firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy ,nazwę i adres producenta . 4.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby szkoły własnym transportem , na własny koszt i ryzyko , transportem przystosowanym do przewozu żywności , jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez osobę odbierającą daną dostawę w jego magazynach . 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte i nie ukryte ) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. 6.Zamówienia na dostawy bieżące , zgodnie z potrzebami Zamawiającego będą składane z minimum jednodniowym wyprzedzeniem , drogą elektroniczna , telefonicznie , faxem lub pisemnie w czasie jednej dostawy na dostawę następną . 7.Każdy samochód , którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającego spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów ( art. spożywcze , warzywa , owoce , jaja , mięso i wędliny itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów. 8.Jaja przy każdej dostawie , muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27.ust.3 ustawy z dnia 20.01. 2004 r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm. ). 9.Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmnożonej . 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać produkty świeże , pełnowartościowe, należytej jakości artykuły spożywcze w pierwszym gatunku , w terminie i ilościach określonych przez Zamawiającego , dostarczane nie później , niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu , z zastrzeżeniem : pieczywo i wyroby cukiernicze wyprodukowane będą w dobie dostawy ; ryby mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy ; jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania ; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany , będą wolne od szkodników , zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń , oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny ;, brakiem oznak więdnięcia , wyschnięcia czy gnicia ; mięsa i wędliny będą produktami świeżymi terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy . Dostarczone produkty muszą być zgodne z opisem zawartym w złożonej ofercie . W przypadku dostawy produktu równoważnego , zamawiający wymaga , aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań minimalnych dla danego produktu ( gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników , wydajność opakowania , wartość odżywcza itp.) 11.Dostarczane produkty powinny odpowiadać warunkom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r ( Dz. U z dnia 28 sierpnia 2015 r. Poz. 1256 ) w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 12.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności zgodnie z dokumentacją postępowania podczas realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy (Zał. 7 do SIWZ). Uwaga : Jeżeli wykazy asortymentowo ilościowe artykułów spożywczych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty żywnościowe . Będą one podlegały ocenie Komisji Przetargowej , która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie (na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ plus załącznik nr 6 – wykaz zamawianych towarów danej grupy ( pakietu ) towarów . Składający ofertę wypełnia oddzielnie Formularz oferty na każdą grupę ( pakiet ) artykułów żywnościowych . Wykaz zamawianych towarów wg załącznika nr 6 składający ofertę musi wypełnić wszystkie pozycje , pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie. Cena ofertowa obejmująca całość zamówienia ( zakup z dostawą do szkoły Oświęcim ul. Bema 8 ) powinna być podana netto i brutto z podatkiem VAT – obowiązującym w 2020r. b) odpowiednie oświadczenia w działach: VII i VIII SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach