Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Pieckach.

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 421 015 , fax. 897 422 266
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Pieckach
    Zwycięstwa 23
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 421 015, fax. 897 422 266
    REGON: 36612391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zopo.piecki.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Pieckach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pod nazwą: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Pieckach Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej określonym kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień – CPV. Każda wskazana część zamówienia określana będzie mianem – zadania. Zadanie nr 1 – różne produkty spożywcze – 15800000-6, Zadanie nr 2 – produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne – 15100000-9, Zadanie nr 3 – warzywa, owoce i podobne produkty – 15300000-1, Zadanie nr 4 – produkty głęboko mrożone – 15896000-5, Zadanie nr 5 – jaja – 03142500-3, Zadanie nr 6 – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb – 15220000-6, Zadanie nr 7 – woda mineralna – 15981000-8, Zadanie nr 8 – soki owocowe i warzywne – 15320000-7, Zadanie nr 9 – jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne – 15510000-5, Zadanie nr 10 – produkty mleczarskie – 15500000-3 Wykonawca dostarcza zamówioną partię towaru do Zamawiającego własnym transportem i nie obciąża kosztami transportu Zamawiającego. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawierają załączniki( zadania) od 1 do 10, które stanowią integralną częścią ogłoszenia. Ilości asortymentów podanych w załącznikach stanowi przewidywane zapotrzebowanie do końca sierpnia 2019 r. Zapotrzebowanie faktyczne uzależnione jest od ilości osób żywionych. Ilości podane w załącznikach (zadaniach) 1-10 są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 10%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Dostawy artykułów odbywać się będą po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia. Zamówiony towar musi być świeży, posiadać świadectwo jakości i termin przydatności do spożycia. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane artykuły i produkty żywnościowe będą I gatunku i będą spełniały wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r, poz. 594 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. Dostawy będą miały miejsce od godz. 6.00 do 12.00 w każdy dzień tygodnia, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Dostarczane produkty muszą posiadać czytelne etykiety umieszczone na produkcie w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się, z opisem produktu, terminem ważności, temperaturą przechowywania oraz numerem partii. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Przy dostarczaniu mrożonych produktów powinien zapewnić zamrażarki do ich transportu i przechowywania. W przypadku, gdy w opisie zamówienia, w jakiejkolwiek części Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w Załączniku (zadaniach) od nr 1 do 10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach