Gminny Zespół Szkół w Michałowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-050 Michałowo, ul. Sienkiewicza 21
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 718 95 15 , fax. 85 718 95 15
- Data zamieszczenia: 2014-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Szkół w Michałowie
ul. Sienkiewicza 21 21
16-050 Michałowo, woj. podlaskie
tel. 85 718 95 15, fax. 85 718 95 15
REGON: 20068379000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzsmich.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie w okresie 01.11.2014 - 31.10.2016 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Gminnego Zespołu Szkół w Michałowie, ul. Sienkiewicza 21, gm. Michałowo, pow. białostocki, woj. Podlaskie. Dostawy odbywać się będą w okresie od 01.11.2014 do 31.10.2016 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. - artykuły ogólnospożywcze, kod CPV 15.00.00.00-8 Część Nr 2. - warzywa i owoce, kod CPV 15.30.00.00-1 Część Nr 3. - mięso (świeże, nie mrożone), kod CPV 15.10.00.00-9 Część Nr 4. - mrożonki, kod CPV 15.22.10.00-3 Część Nr 5. - pieczywo, kod CPV 15.81.00.00-9 Część Nr 6. - nabiał, kod CPV 15.50.00.00-3. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w wyznaczonym terminie wskazanym przez Zamawiającego. Dostawca zobowiązuję się do bezpłatnego dostarczania artykułów na miejsce, własnym samochodem dostawczym przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Dostarczane produkty powinny być dopuszczone do sprzedaży, muszą nosić nazwę producenta na opakowaniach zbiorczych i opakowaniach jednostkowych oraz powinny być pierwszego gatunku. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia (dłuższym niż 3 mieś. w chwili dostawy) i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.michalowo.wrotapodlasia.pl/GZS/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/4
Dodano: 2016-06-06 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/3
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
Dodano: 2016-04-27 - 3 sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2016 rok
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/2
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-01-26