Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku ogłasza przetarg
- Adres: 06-100 Pułtusk, Al. 1000-lecia 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 692 54 32 , fax. 0-23 692 54 32
- Data zamieszczenia: 2012-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku
Al. 1000-lecia 14 14
06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
tel. 0-23 692 54 32, fax. 0-23 692 54 32
REGON: 00113315700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp3pultusk.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Tysiąclecia 14 , 06-100 Pułtusk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w poniżej wyszczególnionych częściach: CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Artykuły suche i inne - 15000000-8 CZĘŚĆ II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Warzywa, owoce - 15.00.00.00-8 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Drób - 15.00.00.00-8 15.11.20.00-6 CZĘŚĆ IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mięso i wędliny - 15.00.00.00-8 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ V- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Nabiał - 15.00.00.00-8 15.50.00.00-3 CZĘŚĆ VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Pieczywo i wyroby cukiernicze - 15.00.00.00-8 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Jaja - 15.00.00.00-8 03.14.25.00-3 CZĘŚĆ VIII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Ziemniaki - 15.00.00.00-8 03.21.21.00-1 CZĘŚĆ IX - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Ryby mrożone - 15.00.00.00-8 15.22.10.00-3 CZĘŚĆ X - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mrożonki - 15.00.00.00-8 15.33.11.70-9 2) Szczegółowy wykaz asortymentu danej części wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik od nr 5 do nr 14 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 3) Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec zmianie np. w razie zmiany liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. 4) Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5) Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia. 6) Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Artykuły spożywcze objęte tą umową muszą spełniać wymagania norm PN. Dowóz dostaw zgodnie z zasadami GMP i GHP. Realizację dostaw dostawca gwarantuje własnym transportem i na własny koszt - spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu art. spożywczych. 7) Dostawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych. Dostawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 8) Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać odpowiednie oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej trwałości, czytelność i trwałość znakowania. 9) Wykonawca przy sporządzeniu oferty powinien uwzględnić fakt, iż Szkoła Podstawowa nr 3 pracuje zgodnie z kalendarzem danego roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: psp3pultusk.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016-2017 w żywność wraz z usługami dodatkowymi.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim od 01 września 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych im. Adama Mickiewicza w Mrozach, ul. Licealna 3 z dostawą do zamawiającego na koszt oferenta
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Romualda Traugutta w Mrozach w okresie od 01.09.2016 do 10.02.2017r.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Dodano: 2016-07-05 - IFPS/21/16
Dodano: 2016-06-28 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-06-20