Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Tysiąclecia 14 , 06-100 Pułtusk

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, Al. 1000-lecia 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 692 54 32 , fax. 0-23 692 54 32
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku
    Al. 1000-lecia 14 14
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 692 54 32, fax. 0-23 692 54 32
    REGON: 00113315700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp3pultusk.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Tysiąclecia 14 , 06-100 Pułtusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w poniżej wyszczególnionych częściach: CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Artykuły suche i inne - 15000000-8 CZĘŚĆ II - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Warzywa, owoce - 15.00.00.00-8 15.30.00.00-1 CZĘŚĆ III - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Drób - 15.00.00.00-8 15.11.20.00-6 CZĘŚĆ IV - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mięso i wędliny - 15.00.00.00-8 15.10.00.00-9 CZĘŚĆ V- Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Nabiał - 15.00.00.00-8 15.50.00.00-3 CZĘŚĆ VI - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Pieczywo i wyroby cukiernicze - 15.00.00.00-8 15.81.00.00-9 CZĘŚĆ VII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Jaja - 15.00.00.00-8 03.14.25.00-3 CZĘŚĆ VIII - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Ziemniaki - 15.00.00.00-8 03.21.21.00-1 CZĘŚĆ IX - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Ryby mrożone - 15.00.00.00-8 15.22.10.00-3 CZĘŚĆ X - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: Mrożonki - 15.00.00.00-8 15.33.11.70-9 2) Szczegółowy wykaz asortymentu danej części wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik od nr 5 do nr 14 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 3) Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec zmianie np. w razie zmiany liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. 4) Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w formularzu cenowym nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5) Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia. 6) Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Artykuły spożywcze objęte tą umową muszą spełniać wymagania norm PN. Dowóz dostaw zgodnie z zasadami GMP i GHP. Realizację dostaw dostawca gwarantuje własnym transportem i na własny koszt - spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne do przewozu żywności dla środków transportu art. spożywczych. 7) Dostawca odpowiada za stan jakościowy dostarczanych artykułów spożywczych. Dostawca dostarczy dokumentację dotyczącą artykułów spożywczych, w tym pochodzenie producenta i daty produkcji, świadectwo kontroli jakości - HDI (Handlowy Dokument Identyfikacyjny). 8) Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać odpowiednie oznakowanie, a zwłaszcza termin przydatności do spożycia i datę minimalnej trwałości, czytelność i trwałość znakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp3pultusk.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach