Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 7 im. Pszczółki Mai przy ul. Witosa 22 A w Pile

Publiczne Przedszkole Nr 7 im. Pszczółki Mai ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Witosa 22A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 351 13 94 , fax. 67 3511384
  • Data zamieszczenia: 2012-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 7 im. Pszczółki Mai
    ul. Witosa 22A 22A
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 351 13 94, fax. 67 3511384
    REGON: 30141362800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 7 im. Pszczółki Mai przy ul. Witosa 22 A w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 8 części: Część I - Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV: 15100000-9 Część II - Dostawa mięsa drobiowego i przetworów z drobiu - załącznik nr 1b - CPV: 15112000-6 Część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1c - CPV: 15800000-6 Część IV - Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich - załącznik nr 1d - CPV: 15811000-6 Część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV: 15500000-3 Część VI - Dostawa jaj - załącznik nr 1f - CPV: 03142500-3 Część VII - Dostawa owoców i warzyw - załącznik nr 1g - CPV: 15300000-1 Część VIII - Dostawa ryb i przetworów rybnych - załącznik nr 1h - CPV: 15221000-3, 15234000-7 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilośc części. 2) Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów (nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa) itp. 4) Dostarczana żywność będzie oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni. 5) Dostarczane artykuły, które nie są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy, makarony) muszą posiadać co najmniej 1 miesięczny termin przydatności do spożycia (licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego). Termin ten nie dotyczy w szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych, mleka i produktów mleczarskich. 6) Zamówienia składane będą drogą telefoniczną, faksową lub pisemną w zależności od potrzeb Zamawiającego na 24 godziny przed realizacją zamówienia. 7) Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8) Częstotliwość dostaw: 1) Mięso i wędliny - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 10:00 . 2) Mięso drobiowe i przetwory z drobiu - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 10:00 . 3) Artykuły ogólnospożywcze - 3 razy w miesiącu w godzinach od 7:30 do 13:30. 4) Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie - codziennie w godzinach od 6:00 do 6:30. 5) Nabiał - codziennie w godzinach od 6:00 do 6:30. 6) Jaja - 1 raz w tygodniu w godzinach od 6:30 do 8:30. 7) Owoce i warzywa - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 8:30. 8) Ryby i przetwory rybne - 5 razy w miesiącu w godzinach od 6:30 do 10:00. 9) Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar w każdej ilości wskazanej przez odbiorcę i na każde wezwanie poza zamówieniem na dany dzień (sytuacje awaryjne). 10) Produkty muszą spełniać normy jakościowe. 11) W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 12) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. 14) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15) Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 16) Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje szef kuchni, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 17) Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole7.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach