Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile.

Przedszkole Publiczne nr 6 ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Żeleńskiego 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 212 66 05 , fax. 067 215 52 43
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne nr 6
    ul. Żeleńskiego 15 15
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 212 66 05, fax. 067 215 52 43
    REGON: 57030114800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 6 im Jasia i Małgosi przy ul. Żeleńskiego 15 w Pile. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 7 części: część I - Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1b - CPV 15800000-6 część III - Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c - CPV 15811000-6 część IV - Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1d - CPV 15300000-1 część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Dostawa jaj - załącznik nr 1f - CPV 03142500-3 część VII - Dostawa mrożonek - załącznik nr 1g - CPV 15300000-1 część VIII- Ryby - załącznik nr 1 h - CPV 15221000-3, 15234000-7 część IX - Drób - załącznik nr 1 i - CPV 15112000-6 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złozyć ofertę na dowolną ilośc części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h ,1i do SIWZ). 3). Dostawca zobowiązany jest dostarczyć produkty wysokiej jakości ( pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki). 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego, transportem i na koszt wykonawcy do godz.8.00 na dzień złożenia zamówienia. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 14.00. 6). Częstotliwość dostawy: 1) Mięso, wędliny, drób - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 2) Artykuły ogólnospożywcze - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 3) Pieczywo i ciasta - dostawa codziennie od 06.30 do 07.00, zamówienie telefoniczne. 4) Warzywa i owoce - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06:30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 5) Nabiał - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 6) Jaja - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne, 7) Mrożonki - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 8) Ryby - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 9) Drób - dostawa nie częściej niż 2 razy w tygodniu, w godz. 06.30 do 14.00, zamówienie telefoniczne. 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje szef kuchni, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przedszkole6.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach