Publiczne Przedszkole Nr 18 im. Kubusia Puchatka ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Trentowskiego 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 213 27 49 , fax. 67 214 27 78
- Data zamieszczenia: 2012-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 18 im. Kubusia Puchatka
ul. Trentowskiego 3 3
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 213 27 49, fax. 67 214 27 78
REGON: 30140769700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole18pila@wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 18 im. Kubusia Puchatka przy ul. Trentowskiego 3 w Pile. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących prac: 1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 7 części: część I - Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Dostawa drobiu - załącznik nr 1b - CPV 15112000-6 część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1c - CPV 15800000-6 część IV - Dostawa pieczywa - załącznik nr 1d - CPV 15811000-6 część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV 15500000-3 część VI - Dostawa warzyw, owoców i jaj - załącznik nr 1f - CPV 15300000-1; CPV 03142500-3 część VII - Dostawa mrożonek - załącznik nr 1g - CPV 15300000-1 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złozyć ofertę na dowolną ilośc części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ). 3). Dostawca ma obowiązek dostarczyć produkty wysokiej jakości (pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki) - dzieci od 3 do 6 roku życia. 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 8.00 na dzień złożenia zamówienia. 6). Częstotliwość dostawy: 1)Mięso, wędliny - 3 razy w tygodniu 2)Drób - 3 razy w tygodniu 3)Artykuły ogólnospożywcze - 1 raz w tygodniu 4)Pieczywo - codziennie 5)Nabiał - 3 razy w tygodniu 6)Warzywa, owoce i jaja - 2 razy w tygodniu 7)Mrożonki - 1 raz w tygodniu 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzeń odbioru produktów dokonuje intendent ( w zastępstwie szef kuchni) a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości, terminu przydatności do spożycia lub w stanie uszkodzonym, towar podlega natychmiastowemu zwrotowi lub wymianie na identyczny - wolny od wad i pełnowartościowy. 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, wędlin wieprzowych, drobiowych i smalcu.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych: mięso wołowe i wieprzowe, kurczaki oraz wędliny drobiowe
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA I PRZETWORÓW MIĘSNYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
Dodano: 2016-06-17 - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ul. Walki Młodych 35, 62-130 Gołańcz,woj. wielkopolskie, tel 67-2683156
Dodano: 2016-06-16 - DOSTAWA WĘDLIN Z MIĘSA CZERWONEGO PAKOWANYCH PORCJOWYCH
Dodano: 2016-04-28 - Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla CRR KRUS w Jedlcu
Dodano: 2016-04-20 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do siedziby Zamawiającego.
Dodano: 2016-04-12 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa żywności - produkty mięsne
Dodano: 2016-03-24