Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 17 im. Krasnala Hałabały przy ul. Śniadeckich 3A w Pile.

Publiczne Przedszkole Nr 17 im. Krasnala Hałabały ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Śniadeckich 3A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 214 11 96 , fax. 67 351 09 32
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 17 im. Krasnala Hałabały
    ul. Śniadeckich 3A 3A
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 214 11 96, fax. 67 351 09 32
    REGON: 30141416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pp17@przedszkole17.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 17 im. Krasnala Hałabały przy ul. Śniadeckich 3A w Pile.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 8 części: część I - Dostawa mięs i wędlin - załącznik nr 1a - CPV 15100000-9 część II - Dostawa drobiu - załącznik nr 1b - CPV 15112000-6 część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1c - CPV 15800000-6 część IV - Dostawa pieczywa - załącznik nr 1d - CPV 15811000-6 część V - Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1e - CPV 15300000-1 część VI - Dostawa nabiału - załącznik nr 1f - CPV 15500000-3 część VII - Dostawa jaj - załącznik nr 1g - CPV 03142500-3 część VIII - Dostawa mrożonek - załącznik nr 1h - CPV 15300000-1 część IX - Dostawa ryb - załącznik1i do SIWZ - CPV 15211000-0; 15230000-9 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złozyć ofertę na dowolną ilość części. 2).Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (patrz załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i do SIWZ). 3). Dostawca ma obowiązek dostarczyć produkty wysokiej jakości (pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki) - dzieci od 3 do 6 roku życia. 4). Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie przez Zamawiającego. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach: art spożywcze  do 830 mięso i wędliny oraz drób do 730 ryby do 830 nabiał  do 700 pieczywo do 700 warzywa i owoce do 730 jaja do 730 mrożonki  do 830 6). Częstotliwość dostawy: 1. Mięso, wędliny -2 do 3 x w tygodniu 2. Drób i wędliny drobiowe - 2 x w tygodniu 3. Artykuły ogólnospożywcze - 1 x w tygodniu 4. Pieczywo - codziennie (5x w tygodniu) 5. Warzywa i owoce - 2 razy w tygodniu 6. Nabiał - codziennie (5 x w tygodniu) 7. Jaja - 1 raz w tygodniu 8. Mrożonki - 1 x w tygodniu 9. Ryby - 1 x w tygodniu 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki  transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 8). Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje referent oraz szef kuchni. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 9). Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach