Przedszkole Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Ul. B. Chrobrego 33
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 383 52 47
- Data zamieszczenia: 2012-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 4
Ul. B. Chrobrego 33 33
66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
tel. 68 383 52 47
REGON: 97805950400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do przedszkola nr 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Krośnie Odrzańskim w okresie od 01.09.2012r. do 31.12.2012r. 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na 8 części: Część I. Dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich CPV 15.81.00.00-9; 15811000-6 Zamówienie będzie dotyczyło dostawy m.in. chleba, bułek, drożdżówek, pączków, ciasta drożdżowego (załącznik nr 2/1) Część II. Dostawy mięsa i jego wyrobów CPV 15.10.00.00-9; 15.11.00.00-2; 15.13.11.30-5 Zamówienie będzie dotyczyło dostawy m.in. mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin (załącznik nr 2/2) Część III. Dostawy produktów mleczarskich CPV 15.51.00.00-6;15.53.0000-2, 15542100-0, 15.55.13.00-8 Zamówienie dotyczy dostawy mleka oraz jego przetworów, w tym m.in. mleka, twarogów, jogurtów, (załącznik nr 2/3) Część IV. Dostawy warzyw i owoców CPV 03.22.10.00-6, CPV 03.22.22-5; 03.22.14.00-0 zamówienie dotyczy dostarczania warzyw i owoców świeżych (załącznik nr 2/4) Część V. Dostawy produktów mrożonych CPV 15.22.10.00-3, CPV 15.33.11.70-9; Zamówienie dotyczy dostarczania m.in. warzyw i owoców mrożonych, mieszanek warzywnych oraz ryb mrożonych (załącznik nr 2/5) Część VI. Dostawa jaj CPV 03.14.25.00-3 Zamówienie dotyczy dostarczania jaj o gramaturze 60g. (załącznik nr 2/6) Część VII. Dostawy wody CPV 15.98.10.0-8 Zamówienie dotyczy dostarczania wody źródlanej jodowanej (załącznik nr 2/7) Część VIII. Dostawy innych produktów spożywczych CPV 15.33.14.60-9; CPV 15.33.11.30-7: CPV 15.84.10.00-5: CPV 15.85.00.00-1 Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych, w tym m.in. kasz, ryżu, mąki, makaronów, cukru, oleju, ryb (załącznik nr 2/8) Szczegółowy asortyment wraz z określeniem ilości poszczególnych produktów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Produkty każdej grupy muszą być świeże, zgodne z normami: PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosnoodrzanskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Gminnym w Lubiszynie z filią w Baczynie
Dodano: 2016-07-01 - dostawa artykułów żywnościowych do Domu pomocy społecznej w Miłowicach z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-02-16 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe dla Przedszkola Nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie
Dodano: 2016-01-15 - Na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
Dodano: 2016-01-13 - DOSTAWA ART. SPOŻ. DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa pieczywa do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2016 roku
Dodano: 2015-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 4 Pakiety na potrzeby sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Pogotowia Opiekuńczego w Gorzowie Wlkp..
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Słubicach.
Dodano: 2015-12-02