Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie

Szkoła Podstawowa Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 462 241 , fax. 767 462 241
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5
    ul. Kilińskiego 12
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 767 462 241, fax. 767 462 241
    REGON: 71267000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Lubinie tj. warzyw, owoców i jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych, produktów mleczarskich, pieczywa, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczów, produktów głęboko mrożonych zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem Vat nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - załączniki do SIWZ od nr 8 do 12,; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw, Zaparafowane wzory umowy, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę, Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej; Oświadczenie w związku z obowiązkiem informacyjnym;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach