Szkoła Podstawowa Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 462 241 , fax. 767 462 241
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 5
ul. Kilińskiego 12
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 767 462 241, fax. 767 462 241
REGON: 71267000000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Podstawowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 5 w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 w Lubinie tj. warzyw, owoców i jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych, produktów mleczarskich, pieczywa, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczów, produktów głęboko mrożonych zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem Vat nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - załączniki do SIWZ od nr 8 do 12,; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw, Zaparafowane wzory umowy, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę, Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej; Oświadczenie w związku z obowiązkiem informacyjnym;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2021-03-02 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2021-01-11 - Sukcesywne dostawy warzywa, owoców i jajek
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa roślin uprawnych, produktow warzywnictwa i ogrodnictwa do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 10 w Lubinie
Dodano: 2019-01-28 - „Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Długołęce w podziale na 8 zadań”
Dodano: 2018-11-30 - sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jajek
Dodano: 2018-10-19 - ZAKUP WARZYW NOWALIJEK NA POTRZEBY AWL
Dodano: 2018-04-23 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
Dodano: 2017-08-23 - Dostawa jaj kurzych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2017-06-22