Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Orkana
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 81 51 902 , fax. 74 81 51 902
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika
    ul. Orkana 32
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 81 51 902, fax. 74 81 51 902
    REGON: 69119700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3zabkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na zadania bezpośrednio do siedziby Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego z podziałem na części: część nr I – PIECZYWO część nr II – MIĘSO I WĘDLINY część nr III – PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, , TŁUSZCZE, OLEJE część nr IV – WARZYWA I OWOCE część nr V – RYBY MROŻONE I MROŻONKI WARZYWNE część nr VI – GOTOWE PRODUKTY (GARMAŻERYJNE) część nr VII – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – MĄKI, KASZE, PRZYPRAWY, Zamawiający informuje, że posiada dwie siedziby szkoły, które znajdują się przy : 1) ul. Orkana 32; 57-200 Ząbkowice Śląskie 2) ul. Powstańców Warszawy 8 b,c, 57-200 Ząbkowice Śląskie Zamawiany asortyment będzie na każdą z placówek oddzielnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 1 do nr 7 do projektu umowy - załącznika nr 5 do SIWZ. Wielkości (masa, ilość) wyszczególnionych produktów przez Zamawiającego są wielkościami prognozowanymi i służą wyłącznie do porównania ofert. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości asortymentu. Podana ilość artykułów, produktów może się zmienić w zależności od potrzeb Zamawiającego. W powyższym wypadku ceną zwiększonego asortymentu będzie cena jednostkowa podana przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga: Przywołane w dokumentacji nazwy handlowe produktów służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, ilościowych i innych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów zamiennych, pod warunkiem zachowania przez w/w produkty cech jakościowych, charakterystycznych walorów smakowych i zapachowych oraz takiej samej masy i wydajności (nie mniejszej) jak artykuły podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach od nr 1 do nr 7 do projektu umowy). Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury/ilości sztuk w paczce) oferowanego produktu (w granicach +/-25%). DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę/ ilość szt. w paczce), z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 t. j. ze zm./, 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów/Dz. U. z 2016 poz. 2047 t. j../. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 1.2 Harmonogram dostaw według poszczególnych części zamówienia: - część nr I – PIECZYWO: pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku do godziny 8:00; - część nr II – MIĘSO I WĘDLINY: pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku do godziny 8:00; - część nr III – PRODUKTY MLECZARSKIE, SERY, , TŁUSZCZE, OLEJE: dwa razy w tygodniu do godziny 08:00; - część nr IV – WARZYWA I OWOCE : minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do godziny 14:00; - część nr V – RYBY MROŻONE I MROŻONKI WARZYWNE: minimum jeden raz w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do godziny 11:00; - część nr VI – GOTOWE PRODUKTY (GARMAŻERYJNE): minimum jeden/ dwa razy w miesiącu do godziny 9:00; - część nr VII – RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE – MĄKI, KASZE, PRZYPRAWY : minimum jeden raz na dwa tygodnie (od poniedziałku do piątku) do godziny 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach