Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 41-949 Piekary Śląskie, M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 287 94 56, , fax. 32 287 94 56
- Data zamieszczenia: 2017-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4
M. Skłodowskiej-Curie 108
41-949 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 287 94 56, , fax. 32 287 94 56
REGON: 72467200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.msp13piekary.org/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 z włączonymi oddziałami Miejskiego Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Powstańców Śląskich z włączonymi oddziałami Gimnazjum nr 4 w Piekarach Śląskich w 2018 r. w następujących 5 częściach: część I: ryby przetworzone i konserwowane część II: owoce i warzywa mrożone część III: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne część IV: artykuły ogólnospożywcze: a. oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne b. produkty mleczarskie c. jaja d. produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych e. różne produkty spożywcze część V: warzywa i owoce. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami są zawarte w formularzu cenowym będącym załącznikiem do wzoru oferty. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1) produkty muszą mieć ważny termin spożycia, 2) częstotliwość dostaw – trzy razy w tygodniu (w tym w pierwszy roboczy dzień tygodnia do godz. 9.00), 3) termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia – 24 godziny, 4) opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych, 5) dostarczane art. spożywcze winny spełniać następujące wymogi jakościowe: a) wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju; b) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; d) opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; 6) przy zamawianiu owoców Zamawiający będzie podawał ilość sztuk danego rodzaju owocu, owoce mają być średniej wielkości. 7) warunki odbioru towaru, sposób zgłaszania ewentualnych reklamacji – wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do wyznaczonego pomieszczenia, przy odbiorze nastąpi potwierdzenie zgodności dostarczonego asortymentu ze złożonym zamówieniem; w przypadku ewentualnych niezgodności lub nieodpowiedniej jakości dostarczonego towaru zamawiający w trybie natychmiastowym (telefon/fax) poinformuje wykonawcę o zaistniałych niezgodnościach, 6) warunki transportu zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami- tekst jednolity- Dz.U. z 2017 poz. 149, 7) wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu na wezwanie Zamawiającego dopuszczenie środka transportu przez PSSiE do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 8) oznakowanie produktu musi zawierać: • nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; • wykaz i ilość składników lub kategorii składników; • zawartość netto w opakowaniu; • datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; • warunki przechowywania; • firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; • nazwę i adres producenta. 9) dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadających stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; 10) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub równoważny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie, o których mowa w rozdziale 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 (Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 9.5.1) i 9.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 – I/2024
Dodano: 2024-07-23 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21