Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg
- Adres: 41-605 Świętochłowice, Imieli
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327710450, 570988222 , fax. 327710450
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
Imieli 12
41-605 Świętochłowice, woj. śląskie
tel. 327710450, 570988222, fax. 327710450
REGON: 241797931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mdpsswietochlowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PRZEDZIALE NA 7 ZADAŃ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień”w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach przy ul. Imieli 12 w Świętochłowicach. 2. Przedmiot zamówienia została podzielony na siedem (7) części: 1) część I zamówienia: dostawa nabiału, 2) część II zamówienia: dostawa drobiu 3) część III zamówienia: dostawa warzyw i owoców, 4) część IV zamówienia: dostawa ryb, 5) część V zamówienia: dostawa jaj, 6) część VI zamówienia: dostawa produktów głęboko mrożonych, 7) część VII zamówienia: dostawa pozostałych artykułów żywnościowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia określa załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia określa załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia określa załącznik nr 2c do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zamówienia określa załącznik nr 2d do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zamówienia określa załącznik nr 2e do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zamówienia określa załącznik nr 2f do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zamówienia określa załącznik nr 2g do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 10. Ilości artykułów podane w zestawieniach asortymentu zarówno dla części I, II, III, IV, V, VI jak i VII zamówienia są danymi szacunkowymi i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1), 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2a), dla części I zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części I zamówienia, 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2b), dla części II zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części II zamówienia, 4) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2c), dla części III zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części III zamówienia, 5) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2d), dla części IV zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części IV zamówienia, 6) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2e), dla części V zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części V zamówienia, 7) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2f), dla części VI zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części VI zamówienia, 8) wypełniony i podpisany formularz cenowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2g), dla części VII zamówienia w przypadku składania oferty w zakresie części VII zamówienia, 9) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (treść oświadczenia w załączniku nr 3) 10) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców (w treści formularza ofertowego), 11) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 12) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 – I/2024
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
Dodano: 2024-05-09 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Przedszkola z oddziałem integracyjnym im. Małego Księcia we Wręczycy Wielkiej
Dodano: 2024-04-29 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku (2).
Dodano: 2024-02-26