Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach

Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-410 Zebrzydowice, ul. Makowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 469 33 78 , , fax. 32 469 33 78
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach
    ul. Makowa 1
    43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie
    tel. 32 469 33 78 , , fax. 32 469 33 78
    REGON: 27151309200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa artykułów żywnościowych dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach . Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań: - zadanie 1 : dostawa jaj kurzych klasy L , - zadanie 2 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – wieprzowych i wołowych, - zadanie 3 : dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych – drobiowych, - zadanie 4 : dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, - zadanie 5 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – mrożonych, - zadanie 6 : dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów – przetworzonych, - zadanie 7 : dostawa olei roślinnych, - zadanie 8 : dostawa produktów mleczarskich, - zadanie 9 : dostawa produktów przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych, - zadanie 10 : dostawa różnych produktów spożywczych, - zadanie 11 : dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich . Dostawy będą realizowane cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do stołówek przedszkolnych prowadzonych przez Zamawiającego znajdujących się w: a) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach, ul. Makowa 1 43-410 Zebrzydowice . b) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kaczycach , ul. Ludowa 8 . c) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Marklowicach Górnych, ul. Szkolna 28 . d) Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oddział w Kończycach Małych, ul. Jagiellońska 22 a . Wykonawca gwarantuje, że dostarczane produkty lub towary będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm. wraz z przepisami wykonawczymi) a w szczególności, że : - dostarczane produkty będą pierwszego gatunku, dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi wymogami, normami i atestami, - dostarczane produkty będą świeże, z datą przydatności do spożycia pozwalającą na prawidłowe wykorzystanie produktu i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, - dostarczane produkty będą o właściwej gramaturze, czyste, bez objawów nadpsucia czy pleśni, obcych zapachów, - produkty dostarczane będą w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu zawierającym informacje istotne ze względu na ochronę zdrowia lub życia człowieka ( skład produktu, datę przydatności do spożycia, dane identyfikujące producenta lub podmiot wprowadzający produkt do obrotu), - zachowa wymagane przepisami warunki transportu i przechowywania dostarczonego towaru, produkty przewożone będą w taki sposób, aby nie została naruszona ich jakość, - asortyment dostarczany będzie w sposób gwarantujący jego ochronę przed uszkodzeniami transportowymi, - w przypadku gdy dostarczone artykuły będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe w tym samym dniu, - w przypadku dostaw mięsa i wędlin Zamawiający wymaga, aby były dostarczane w czystych zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami . Wymaga się aby wędliny były pakowane próżniowo . - w przypadku dostaw mrożonek, Zamawiający wymaga, aby były dostarczone do przedszkola w formie nierozmrożonej . Dostawy będą realizowane z częstotliwością : - codziennie do godz. 7.00 : zadania nr 2, 11, - 3 razy w tygodniu : zadania nr : 1,3,5,6,8, - 2 razy w tygodniu : zadania nr : 4,7,9,10 . Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego złożonego przez Zamawiającego, w którym wskaże on zamawiane produkty z podaniem ilości, najpóźniej do godz. 10:00 przed dniem dostawy. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.11 niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby  Zamawiającego  w dniu złożenia reklamacji. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranych pracowników. Rodzaj oraz ilości artykułów żywnościowych zawarte są w formularzu cenowym (zał. od nr 1.1 do nr 1.11 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 10. Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach