Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIECHOWIE

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Warszawska 49A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 383-14-90 , fax. 0-41 383-14-90
  • Data zamieszczenia: 2015-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Warszawska 49A 49A
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 0-41 383-14-90, fax. 0-41 383-14-90
    REGON: 00029851900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl./www.dps.miechow.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIECHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Miechowie w asortymencie i ilościach opisanych w zestawieniach rodzajowo-ilościowo-wartościowych z podziałem na 8 części ( część od I do VIII ) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Asortyment artykułów żywnościowych obejmuje dostawę artykułów spożywczych, nabiału, mięsa i wędlin, ryb, pieczywa, jaj, przetworów owocowych, warzyw , owoców i podobnych produktów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie poszczególne części zamówienia zostały oznaczone jako: 1. część I - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 2. część II - NABIAŁ - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 3. część III - MIĘSO I WĘDLINY - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 4. część IV - RYBY - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 5. część V - PIECZYWO - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 6. część VI - JAJKA - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 7. część VII - PRZETWORY OWOCOWE - wykaz - do załącznika nr 1 do SIWZ 8. część VIII- WARZYWA ,OWOCE I PODOBNE PRODUKTY - wykaz- do załącznika nr 1 do SIWZ W ofercie można podać cenę produktu zamiennego (równoważnego) innego niż w w/w załącznikach tj. posiadającego równoważne cechy jakościowe, przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części, na które składa ofertę. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg zgłaszanego telefonicznie zapotrzebowania. Zapotrzebowanie na dostawy będzie zgłaszane telefonicznie na ustalony nr telefonu do Wykonawcy z co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem zawierające wykaz produktów, ilość oraz termin dostawy, a asortyment musi zostać dostarczony na dany termin w godzinach: - dla części II - NABIAŁ 6.00- 7.00 dostawy 3 razy w tygodniu /poniedziałek ,środa, piątek / - dla części III - MIĘSO I WĘDLINY od 7.00 do 10.00 - dostawy 3 razy w tygodniu /poniedziałek ,środa, piątek / - dla części V - PIECZYWO od 6.00 do 7.00 - dostawy codzienne od poniedziałku do soboty - dla części VIII - WARZYWA , OWOCE I PODOBNE PRODUKTY od 7.00 do10.00 - dostawy 3 razy w tygodniu - dla części I, IV, VI, VII (asortymentów) od 7.00 do 10.00 - dostawy 1 raz w tygodniu (środa) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać asortyment w ściśle określonych godzinach bez możliwości przesunięcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia towaru w przypadku, gdy zostanie on dostarczony poza wyznaczonymi godzinami dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment własnym transportem na własny koszt i ryzyko. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z: ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. , Nr. 136, poz. 914 z późn. zm.); ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2014 r., poz 1577 z późn. zm.); - oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu żywności tj. transport pojazdami dostosowanymi i dopuszczonymi do przewozu żywności oraz w opakowaniach wymaganych dla rodzaju dostarczanych artykułów, a także w opakowaniach określonych przez Zamawiającego. Dla wyrobów mleczarskich i art. mięsnych Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane przepisami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do okazania przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań w/w ustaw stosownie do zakresu realizowanego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że dostarczy artykuły żywnościowe posiadające co najmniej połowę okresu przydatności do spożycia. Warzywa i owoce będą dostarczane jako jednorodne w I gatunku tej samej marki (producenta). Dostawy świeżych owoców sezonowych tj. truskawki, jagody, itp. będą realizowane w sezonie. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego przy przyjmowaniu towaru wad jakościowych lub ilościowych artykułów żywnościowych Zamawiający na odwrocie dowodu dostawy odnotuje ilość i gatunek oraz przyczynę nie przyjęcia wadliwego towaru. Zakwestionowany towar Wykonawca zabierze z powrotem na własny koszt i wymieni najpóźniej w następnym dniu roboczym. Koszt opakowań wliczony jest w cenę towaru. Wykonawca przy każdej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego użycza nieodpłatnie pojemników zbiorczych na okres do następnej dostawy. Wykonawca obowiązany jest do każdorazowego wystawienia faktury , podając ilość, rodzaj i gatunek dostarczanego towaru oraz wartość. Zamawiający może zmienić ilość artykułów żywnościowych w danej części zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całego asortymentu dostaw artykułów żywnościowych do wysokości 20% każdego z rodzaju artykułu, bez możliwości dochodzenia żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia zamówienia, gdyż realne zapotrzebowanie zależeć będzie od liczby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej zróżnicowanej z uwagi na sytuacje, których nie można przewidzieć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamówienia: www.bip.malopolska.pl./www.dps.miechow.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach