Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3938152 , fax. 032 3938127
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich
    ul. Szpitalna 11 11
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3938152, fax. 032 3938127
    REGON: 27666341300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne dla Szpitala Miejskiego Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11 z podziałem na pakiety tj. Pakiet 1 - jaja; Pakiet 2-ryby; Pakiet 3- Artykuły sypie; Pakiet 4-Art. inne typu dźemy, kompoty , olej, ocet, art.puszkowane; Pakiet 5 - Przyprawy; Pakiet 6 -Warzywa i owoce; Pakiet 7 - warzywa i owoce sezonowe. Dostawa towaru następować będzie staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku w zależności od pakietu; a) w zakresie dostawy ryb raz na dwa tygodnie , b) w zakresie dostawy jaj raz w tygodniu , c) w zakresie warzyw i owoców raz w tygodniu , d) w zakresie artykułów sypkich i pozostałych raz na dwa tygodnie , Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy, a także spełniający inne określone przez Zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych wymagań stawianych przez Zamawiającego nastąpi na podstawie wskazanych w specyfikacji i złożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wykazów, wg metody spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)wypełnione i podpisane oświadczenie , iż Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. c) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta. d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, e) wypełniony i podpisany formularz cenowy . Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu do którego przystępują. f) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu norm o treści wg Załącznika nr 3,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach