Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3938152 , fax. 032 3938127
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich
ul. Szpitalna 11 11
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3938152, fax. 032 3938127
REGON: 27666341300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych typu jaja, warzywa, sypkie, ryby i inne dla Szpitala Miejskiego Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11 z podziałem na pakiety tj. Pakiet 1 - jaja; Pakiet 2-ryby; Pakiet 3- Artykuły sypie; Pakiet 4-Art. inne typu dźemy, kompoty , olej, ocet, art.puszkowane; Pakiet 5 - Przyprawy; Pakiet 6 -Warzywa i owoce; Pakiet 7 - warzywa i owoce sezonowe. Dostawa towaru następować będzie staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 08:00 do 12:00 w dniach od poniedziałku do czwartku w zależności od pakietu; a) w zakresie dostawy ryb raz na dwa tygodnie , b) w zakresie dostawy jaj raz w tygodniu , c) w zakresie warzyw i owoców raz w tygodniu , d) w zakresie artykułów sypkich i pozostałych raz na dwa tygodnie , Dostawa następować będzie na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia również faksem, z częstotliwością określoną okreslona powyżej , wg uzgodnionego przez strony harmonogramu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymagania art.22 ust.1 ustawy, a także spełniający inne określone przez Zamawiającego w specyfikacji wymagania i potwierdzą powyższe wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, wykazami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i innych wymagań stawianych przez Zamawiającego nastąpi na podstawie wskazanych w specyfikacji i złożonych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń i wykazów, wg metody spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)wypełnione i podpisane oświadczenie , iż Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. c) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta. d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, e) wypełniony i podpisany formularz cenowy . Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu do którego przystępują. f) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu norm o treści wg Załącznika nr 3,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jaj
Dodano: 2016-07-18 - Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu oraz projektu DROGOWSKAZ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na II półrocze 2016 r.
Dodano: 2016-07-05 - Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa artykułów spożywczych w 2016 r. dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębem w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1 - Część nr 7 Jaja
Dodano: 2016-01-07 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-14 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa produktów żywnościowych - jaj na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa jaj kurzych
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa jaj kurzych do Zakładu Karnego w Zabrzu.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa artykułów spożywczych w 2016 r. dla Domu Pomocy Społecznej Pod Dębem w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1
Dodano: 2015-11-19