Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Warmińska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 363 24 20 , fax. 94 363 24 20
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
    ul. Warmińska 1 1
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 363 24 20, fax. 94 363 24 20
    REGON: 32126051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckziu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do PCKZiU w Drawsku Pom. w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r. w zakresie opisanym szczegółowo w specyfikacji rzeczowo ilościowej zgodnie z załącznikiem nr 1 - oddzielne wykazy zamawianych towarów żywnościowych danej części. 2. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na części (zgodnie z załącznikiem nr 1). 3. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SWIZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego przez Zamawiającego intendenta transportem i na koszt Wykonawcy. 4. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCAP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 5. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP: - posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem indentyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni (nie dotyczy świeżego mięsa i przetworów mięsnych), umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 7. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 700-1400. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. 8. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. 9. Wykonawca zobowiązuję się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad do 12 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. 10. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pckziu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach