GMINA TYSZOWCE ogłasza przetarg
- Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 846612121
- Data zamieszczenia: 2023-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA TYSZOWCE
ul. 3 Maja 8
22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
tel. +48 846612121
REGON: 950369050 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa ryb, mrożonek do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, zgodnie z specyfikacją asortymentowo–ilościową podanąw Załączniku Nr 3.1 do SWZ: szacunkowo: 1 485 kg oraz 800 szt.2. Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze.3. Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.).4. Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 30%. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.1. Dostawa pieczywa do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyszowcach, zgodnie z specyfikacją asortymentowo–ilościową podaną w Załączniku Nr 3.2 do SWZ: szacunkowo: 3 400 szt.2. Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze.3. Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.).4. Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 30%. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15896000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w zakresie mrożonek, ryb i przetworów z ryb do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2023
Dodano: 2023-02-27 - Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2023 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
Dodano: 2023-02-21 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w zakresie mrożonek, ryb i przetworów z ryb do stołówki w Zespole Szkół ul. Unicka 5, 21-110 Ostrów Lubelski na rok 2023...
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
Dodano: 2020-02-12 - Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
Dodano: 2020-01-29 - Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
Dodano: 2018-08-20 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-9: Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych Zadanie nr 4 – Dostawa mieszanek cukierniczych Zadanie nr 5 – Dostawa sosów Zadanie nr 6 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 7 – Dostawa mięsa Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek
Dodano: 2017-07-19 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-11: Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych Zadanie nr 4 – Dostawa sosów Zadanie nr 5 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 6 – Dostawa mięsa Zadanie nr 7 – Dostawa warzyw i owoców Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek Zadanie nr 10 – Dostawa piwa Zadanie nr 11 – Dostawa jaj
Dodano: 2017-05-26 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gastronomii Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zadań 1-11: Zadanie nr 1 – Dostawa mrożonek wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 2 – Dostawa napojów wraz z dzierżawą wyposażenia Zadanie nr 3 – Dostawa artykułów cukierniczych Zadanie nr 4 – Dostawa sosów Zadanie nr 5 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie nr 6 – Dostawa mięsa Zadanie nr 7 – Dostawa warzyw i owoców Zadanie nr 8 – Dostawa pieczywa Zadanie nr 9 – Dostawa słonych przekąsek Zadanie nr 10 – Dostawa piwa Zadanie nr 11 – Dostawa jaj
Dodano: 2017-04-07