Zespół Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 110
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0 41 306 10 28 , fax. 0 41 30 61 378
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Oświatowych
ul. Częstochowska 110 110
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 0 41 306 10 28, fax. 0 41 30 61 378
REGON: 29282219300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie w 2010r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie w 2010r.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wg asortymentu z podziałem na pakiety:
Pakiet I: Mrożonki
Pakiet II: Ryby
Pakiet III: Produkty mleczarskie
Pakiet IV: Pieczywo
Pakiet V: Jaja
Pakiet VI: Mięso, wędliny i drób
Pakiet VII: Owoce i warzywa
Pakiet VIII: Pozostałe artykuły spożywcze
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, dostawa produktów z pakietu VI: Mięso, wędliny i drób oraz z pakietu IV: Pieczywo odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb: telefonicznie. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz za- i wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Miejsce realizacji zamówienia - magazyny stołówki szkolnej w ZPO w Piekoszowie. Formularze cenowe określają ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy. Ilość może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z normami wyznaczonymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji:
a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze cenowe wg wzoru określonego w załącznikach nr 1a,1b,1c, 1d, 1e, 1f,1g,1h do SIWZ
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
3.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.
Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt VII - ppkt 2a, 2b siwz.
6. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) składają łącznie dokumenty wskazane w pkt VII - ppkt 1a, 1b siwz
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi zakładka ZPO Piekoszów
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy dżemu, marmolady, koncentratu pomidorowego do Zakładu Karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku w podziale na pakiety - liczba pakietów 8
Dodano: 2014-10-06 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku w podziale na pakiety - liczba pakietów 8. D.26.176.2013
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie w 2013r
Dodano: 2012-10-31 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie w 2012r.
Dodano: 2011-11-17 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Piekoszowie w 2011r
Dodano: 2010-11-03 - Dostawa żywności do stołówki internatu Zespołu Szkół Leśnych w Zagnańsku w podziale na pakiety - liczba pakietów 12.
Dodano: 2009-09-21