Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2014

Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Sosnkowskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 759 53 08 , fax. 25 759 53 08
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. H. Sienkiewicza
    ul. Sosnkowskiego 1 1
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 759 53 08, fax. 25 759 53 08
    REGON: 00517370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa- Szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 6 im. Henryka Sienkiewicza w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2014. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: Artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03100000 Część II: Warzywa i owoce ( załącznik nr 2) Kod CPV: 03100000, 03200000 Część III: Produkty zwierzęce, mięso i wędliny ( załącznik nr 2) Kod CPV: 15100000 Część IV: Wyroby garmażeryjne (załącznik nr 2 ) Kod CPV: 15894000 Część V: Nabiał (załącznik nr 2 ) Kod CPV: 15500000, 03100000 Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca będzie zapewniał dostawę na miejsce, własnym transportem na bieżąco, w miarę zgłoszonych potrzeb, składanych telefonicznie przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć najpóźniej do godz. 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia samochodem spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne oraz wyładunek. O ilości jednorazowego zamówienia decyduje Zamawiający. Formularze cenowe będące integralną częścią SIWZ, określają wykaz asortymentu i ilość produktów, jakie winny być dostarczone w okresie obowiązywania umowy, stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Artykuły spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: a. odpowiednie normy jakościowe lub atesty, b. odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c. odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, d. odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy w zakresie wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania prowadzenia działalności stołówki. W przypadku nie wykonania pełnego zakresu ilościowego umowy Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp6.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach