Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Obryte 188 188
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
    REGON: 00030892700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatpultuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w ilościach szacunkowych przedstawionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWIZ. W przypadku zakupu niniejszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SWIZ ilości asortymentu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Artykuły spożywcze będą dostarczane jako dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie przez Zamawiającego. Dostawa artykułów spożywczych następować będzie w/g zamówienia najpóźniejszego z dnia poprzedniego składanego w godz. 8:00 - 12:00 w/g cen określonych w formularzu asortymentowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi określone przez Polskie Normy. Zapłata za zakupiony asortyment następować będzie w formie bezgotówkowej (przelew) na podstawie faktury VAT, na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Środek transportu którym odbywać się będzie dostawa przedmiotu zamówienia, spełniać musi wymagania sanitarne oraz wymogi HACCP zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie O Warunkach Zdrowotnych i Żywienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonym dla przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach