Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Łaziskach

Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, Łaziska 15a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6184437 , fax. 048 6184437
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta"
    Łaziska 15a 15a
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
    tel. 048 6184437, fax. 048 6184437
    REGON: 67098912400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc Społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta w Łaziskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2-1 do nr 2-9 do SIWZ, na potrzeby wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta, przez okres 12 miesięcy. Ilości podane w częściach od 1 do 9 są szacunkowe i mogą ulec zmianie zmniejszeniu lub zwiększeniu. z tego tytułu wykonawcy nie będą przusługiwały żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnośći lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadaja niezbędną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamoówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podsawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza sie wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ppkt 1-4; 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1ppkt 1-10 i ust. 2 ppkt 1-4 ustawy; 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczęstniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, żeudział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 5) nie złozyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. III. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ ; 3) jej złozenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złozona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błedy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiodomienia nie zgodził się na poprawienie omyłek;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz ze swoją ofertą następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem: 1. wypełniony formularz oferty 2. wypełniony formularz cenowy 3. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; 4. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. podpisany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach