Zespół Edukacyjny ogłasza przetarg
- Adres: 66-630 Bytnica, Bytnica 85
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3915745 , fax. 68 3915745
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Edukacyjny
Bytnica 85 85
66-630 Bytnica, woj. lubuskie
tel. 68 3915745, fax. 68 3915745
REGON: 97809973900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ze-bytnica.strefa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Edukacyjnym w Bytnicy na rok 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Edukacyjnym w Bytnicy. Część I: Produkty mleczarskie CPV 15500000-3 Część II: Mięso, produkty mięsne, wędliny CPV15100000-9 Część III: Ryby mrożone ,warzywa, owoce CPV 15221000-3 Część IV: Pieczywo CPV 15810000-9 Część V: Owoce i warzywa CPV15300000-1 Część VI: Różne produkty spożywcze CPV15800000-6 Część VII: Jaja CPV03142500-3 Część VIII : Drób i produkty drobiowe CPV 15112000-6 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w załączniku nr 1 wielkości są szacunkową wielkością zapotrzebowania na żywność w 2014 roku i mogą ulec zmniejszeniu. Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1 użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości itp. Parametrów. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia artykułów żywnościowych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat (np. kaucji). Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście potwierdzonych pisemnie. Przed wydaniem żywności ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w systemie HACAP. Dostarczana żywność musi być świeża, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia (artykuły charakteryzujące się krótkim terminem spożycia muszą zostać dostarczone na minimum 7 dni przed upływem terminu przydatności do spożycia), nie mrożona (nie dotyczy mrożonek) oraz cechować się wysokimi walorami smakowymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, wypełnionych w całości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ich zmianę w przypadku wyczerpania limitu środków przeznaczonych na realizację zamówienia. W przypadku zmiany liczby żywionych dzieci (liczba uczęszczających ,okres wakacyjny, okres ferii zimowych, przerw między świętami oraz okres zwiększonej zachorowalności i zorganizowanych wyjazdów na wycieczki, zawody itp.) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ze-bytnica.strefa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Gminnym w Lubiszynie z filią w Baczynie
Dodano: 2016-07-01 - dostawa artykułów żywnościowych do Domu pomocy społecznej w Miłowicach z podziałem na 8 zadań
Dodano: 2016-02-16 - SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe dla Przedszkola Nr 2 im. Małych Odkrywców w Sulęcinie
Dodano: 2016-01-15 - Na dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie
Dodano: 2016-01-13 - DOSTAWA ART. SPOŻ. DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
Dodano: 2015-12-16 - Dostawa pieczywa do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2016 roku
Dodano: 2015-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 4 Pakiety na potrzeby sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Pogotowia Opiekuńczego w Gorzowie Wlkp..
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Słubicach.
Dodano: 2015-12-02