Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 46-060 Prószków, ul. Zamkowa 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4648068, 4648092 , fax. 077 4648068
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 8 8
46-060 Prószków, woj. opolskie
tel. 077 4648068, 4648092, fax. 077 4648068
REGON: 75413513700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Prószkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi wykaz rzeczowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) wg załącznika nr 3. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -wykaz min. 3 dostaw zrealizowanych (aktualnie realizowanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto min. 120.000,- zł każda.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych w rozbiciu na 5 samodzielnych części
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa żywności pochodzenia zwierzęcego na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki do Zakładu Karnego w Kluczborku
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa żywności pochodzenia roślinnego i artykułów spożywczych na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 21 pakietów (części)
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa żywności pochodzenia zwierzęcego na potrzeby Opolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Opolu z podziałem na 18 pakietów (części).
Dodano: 2016-04-29 - Dostawy różnych produktów spożywczych
Dodano: 2016-04-11 - Cukier biały, warzywa przetworzone, ryby przetworzone i jaja kurze
Dodano: 2016-01-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu
Dodano: 2015-11-26 - DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2016 r.
Dodano: 2015-11-24