Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3552626 , fax. 052 3552626 w. 339
- Data zamieszczenia: 2013-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
ul. Przy Stawku 12 12
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3552626, fax. 052 3552626 w. 339
REGON: 01062511700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety: Pakiet nr 1 - Warzywa Pakiet nr 2 - Mięso i jego przetwory Pakiet nr 3 - Mleko i jego przetwory Pakiet nr 4 - Kiszonki 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowią odpowiednio załączniki 5-8. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Ponadto każda dostawa musi zawierać świadectwo jakości na dostarczony asortyment w danej dostawie, 4.2.Przedmiot zamówienia musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4.3.Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne stosowane w UE. 4.4.Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r z uwzględnieniem późniejszych poprawek wnoszonych przez ustawodawcę - ustawa o Bezpieczeństwie żywności i żywienia(tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 136 poz 914), 4.5.Przedmiot zamówienia powinien spełniać normy jakościowe systemu HACCP. 5. Warunki dodatkowe: a.dostawy przedmiotu zamówienia w każdy dzień roboczy, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 1 dnia, b.dostawy przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego zamawiającego w godz. 6.00 - 13.00, UWAGA Dostawa Pakietu nr 3 Mleka i jego przetworów w godz. 6.00 - 6.20 Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do magazynu żywnościowego Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W dniu 21 stycznia 2013r. do godz. 07.30 oferenci (Pakiet nr 2 - Mięso i jego przetwory, Pakiet nr 3 - Mleko i jego przetwory, Pakiet nr 4 - Kiszonki) muszą dostarczyć do Działu Żywienia próbki wyrobów, które posłużą do oceny ich jakości /patrz rozdział IX pkt 1/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytezni.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Miejskich w Golubiu - Dobrzyniu - owoce
Dodano: 2015-12-14 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe pierwszej potrzeby i podstawowe środki czystości (higieniczno-sanitarne) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa przetworów owocowo- warzywnych, CPV- 15300000-1
Dodano: 2015-08-27 - Realizacja imiennych talonów na artykuły żywnościowe i środki czystości (higieniczno-sanitarne) pierwszej potrzeby dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16
Dodano: 2014-12-03 - Dostawa przetworów owocowo - warzywnych dla potrzeb PUC S. A. - CPV 15300000-1
Dodano: 2014-08-08 - Dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie
Dodano: 2014-07-15 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2014-01-09 - Realizacja imiennych talonów na artykuły spożywcze i chemiczne dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r
Dodano: 2013-12-09 - Dostawy owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Dodano: 2013-11-26