Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych

Zakład Karny w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Okrzei 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6380070 , fax. 0-84 6395047
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Zamościu
    ul. Okrzei 14 14
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6380070, fax. 0-84 6395047
    REGON: 00065460600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych. Część I 1. Cukier - 7000,00 kg, 2. Makaron świderki - 6000,00 kg, 3. Makaron nitki - 3000,00 kg, 4. Kawa zbożowa - 600,00 kg , 5. Herbata granulowana - 300,00 kg, 6. Ocet - 150,00 l, 7. Ketchup łagodny - 1000,00 kg, 8. Musztarda - 1000,00 kg, 9. Sól spożywcza - 1300,00 kg, 10. Przyprawa do zup w płynie -1300,00 l, 11. Przyprawa warzywna - 1200,00 kg, 12. Rosół z kury (kostka) - 500,00 kg, 13. Fasola biała łuskana - 2500,00 kg, 14. Groch łuskany - 1000,00 kg, 15.Woda mineralna niegazowana (butelka 0,5 l) - 600,00 l, Część II 1. Mąka pszenna - 2500,00 kg, 2. Kasza gryczana - 2100,00 kg, 3. Kasza jęczmienna drobna - 1900,00 kg, 4. Kasza manna - 1000,00 kg, 5. Ryż - 4000,00 kg, 6. Płatki owsiane - 500,00 kg, Część III 1. Margaryna do smarowania pieczywa (kostka) 250g. - 8500,00 kg, 2. Olej roślinny - 1200,00 l, Część IV 1. Koper suszony, opakowanie 1 kg - 10,00 kg, 2. Liść laurowy suszony, opakowanie 1 kg - 23,00 kg, 3. Natka pietruszki suszona, opakowanie 1 kg - 20,00 kg, 4. Pieprz ziołowy mielony, opakowanie 1 kg - 40,00 kg, 5. Pieprz czarny mielony, opakowanie 1 kg - 40,00 kg, 6. Ziele angielskie suszone, opakowanie 1 kg - 22,00 kg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158312004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest pobierane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków postępowania dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI ppkt 1, według formuły spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2)wypełnione i podpisane oświadczenie o danych Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 4)zatwierdzony przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach