Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych

Zespół Szkół Elektronicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Mieczysława Karłowicza 20
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 341-44-44 , fax. 0-52 341-44-44
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych
    ul. Mieczysława Karłowicza 20 20
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 341-44-44, fax. 0-52 341-44-44
    REGON: 00019249400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświata (publiczna szkoła ponadgimnazjalna)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiąjcy nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) oświadczenia Wykonawców o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - dokumenty: a) wszystkie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) oświadczenia Wykonawców o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - dokumenty: a) wszystkie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach