Zespół Szkół Elektronicznych ogłasza przetarg
- Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Mieczysława Karłowicza 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 341-44-44 , fax. 0-52 341-44-44
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych
ul. Mieczysława Karłowicza 20 20
85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 341-44-44, fax. 0-52 341-44-44
REGON: 00019249400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Oświata (publiczna szkoła ponadgimnazjalna)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiąjcy nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) oświadczenia Wykonawców o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - dokumenty: a) wszystkie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) oświadczenia Wykonawców o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - dokumenty: a) wszystkie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni Szpitala Lipno Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa mleka i produktów mleczarskich do Warsztatów ZSGH w Toruńiu
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówki Internatu Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu, ul. Grunwaldzka 33/35
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Akademickiego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Akademickiego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa artykułów spożywczych (drobiu i wołowiny)
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa artykułów spożywczych do magazynu Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy
Dodano: 2015-12-10