Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych.

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 22200 Włodawa, ul. Zbigniewa Sierpińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 572 11 38 , fax. 0-82 572 24 51
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4
    22200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 572 11 38, fax. 0-82 572 24 51
    REGON: 11010655500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie, ul. Z. Sierpińskiego 4, artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane i dostarczane w cyklu od jednodniowego do dwutygodniowego a w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Artykuły żywnościowe zostały podzielone na dziewięć części, z których każda część odpowiada odrębnej grupie artykułów spożywczych. Wykaz szczegółowy artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach od nr 1 do nr 9) stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. W obrębie każdego załącznika wykazano roczne zużycie artykułów spożywczych w 2016 r. ze wskazaniem przedmiotu dostawy. nr 1- garmażerka - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 2- mrożonki - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 3- nabiał - dostawa codzienna, nr 4- masa mięsna - dostawa codzienna, nr 5- warzywa - dostawa codzienna, nr 6- ziemniaki - dostawa dwa razy w miesiącu, dostawa główna październik - listopad 2017 r. , nr 7- pieczywo - dostawa codzienna, nr 8- drożdżówki i ciasta - dostawa codzienna, nr 9- artykuły spożywcze ogólne - dostawa dwa razy w tygodniu, 2.0.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie, z dostawą w terminie 1 dnia roboczego. 2.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te, które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 (ilości artykułów podane w załącznikach są wartościami szacunkowymi określonymi na podstawie zużycia z roku 2016) oraz rozszerzenia zamawianych asortymentów, bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający ma prawo do niewykorzystania pełnej ilości artykułów wskazanych w załącznikach od nr 1 do nr 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo skreślenia gramatury wykazanej w załączniku od nr 1 i wstawienie nowej obowiązującej u Wykonawcy. Niezastosowanie się do powyższej zasady będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego na swój koszt. 2.3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie od 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej, elektronicznej lub pisemnej. 2.4.Wykonawca zapewni odpowiednią temperaturę wewnątrz kontenera pojazdu, w którym będzie przewoził artykuły spożywcze, zgodnie z zasadami HACCP obowiązującymi u Zamawiającego. Wykonawca użyje przy przewozach, odpowiednich opakowań, stanowiących właściwe zabezpieczenie sanitarne przewożonej żywności. 2.5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 2.6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 2.7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 2.8.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 21 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 2.9.Dostawcy będzie przysługiwać prawo zastosowania ewentualnych upustów cenowych, bez sporządzania aneksu do obowiązującej umowy. 2.10. Nazwy własne podane w załącznikach od nr 1 do nr 9 ( np. majonez "Winiary", makaron "POL-MAK" i inne) zostały podane przez Zamawiającego przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt równoważny pod warunkiem, że udowodni, iż posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniać będzie co najmniej ten sam poziom jakościowy, smakowy i wydajnościowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 6.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 6.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych niniejszej Specyfikacji (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.5 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Obowiązek ten dotyczy dalszych podwykonawców. 6.6 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6.7 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 7. Wymagania stawiane wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania organizacyjne. Dostawy będą odbywać się w godzinach od 7:00 do 10:00. 9 Wymagania dot. gwarancji Dostarczane artykuły będą mieściły się w I kl. jakości zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie artykułów spożywczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach