Jednostka Wojskowa Nr 1440 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Sienkiewicza 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 65 32 700 , fax. 056 65 32 710
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1440
ul. Sienkiewicza 37 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 65 32 700, fax. 056 65 32 710
REGON: 87001857800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego artykułów papierniczych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 4. SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7. SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć natępujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 i 2 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl - w odnośniku Zamówienia publiczne w resorcie ON - Jednostki Wojskowe
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku
Dodano: 2016-01-26 - DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2014.
Dodano: 2013-10-18 - Przetrarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu
Dodano: 2013-03-06 - Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby ANR OT Bydgoszcz
Dodano: 2013-03-05 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2012-12-05 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2013.
Dodano: 2012-11-12 - DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I BIUROWEGO - sprawa nr 100/2012
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa sprzętu biurowego.
Dodano: 2012-09-20 - PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów i sprzętu biurowego
Dodano: 2012-07-02