Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 26 26
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
REGON: 00587102400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę materiałów i sprzętu biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (artykułów biurowych, szkolnych, papieru, materiałów eksploatacyjnych) oraz sprzętu biurowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku do biura przy ul. Mazowieckiej 5. 2. Oznaczenie przedmiotu według klasyfikacji CPV: Główny przedmiot: 30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. Dodatkowe przedmioty: 30.12.50.00-1, 30.19.00.00-7. 3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odrębnych części: 1) CZĘŚĆ I - Dostawa artykułów biurowych, szkolnych i papieru dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Część I zamówienia składa się z dziewięciu zestawów: a) Zestawu 1 obejmującego 46 pozycji; b) Zestawu 2 obejmującego 56 pozycji; c) Zestawu 3 obejmującego 22 pozycje; d) Zestawu 4 obejmującego 24 pozycje; e) Zestawu 5 obejmującego 36 pozycji; f) Zestawu 6 obejmującego 41 pozycji; g) Zestawu 7 obejmującego 21 pozycji; h) Zestawu 8 obejmującego 29 pozycji; i) Zestawu 9 obejmującego 1 pozycję. Dokładny opis artykułów składających się na CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2) CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu biurowego, artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych współfinansowanych ze środków EFS, dla potrzeb realizacji projektu Nasza Szansa. Dokładny opis artykułów (18 pozycji) składających się na CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, na artykuły z każdej części postępowania odrębnie. 5. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru faksem z czterodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy własnym transportem i na własny koszt loco siedziba zamawiającego, dlatego w cenie oferty winny być zawarte koszty transportu dostaw. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 1. 8. Oferowane artykuły muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich certyfikatów, standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załącznikach, o których mowa wyżej w pkt 3. 9. Wymagania określone w rozdziale II SIWZ dotyczą obydwu części zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku
Dodano: 2016-01-26 - DOSTAWA BINDOWNIC, LAMINATORÓW, KALKULATORÓW ORAZ SPRĘŻONEGO POWIETRZA I PIANEK DO CZYSZCZENIA PLASTIKU - sprawa nr 33/2014
Dodano: 2014-05-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2014.
Dodano: 2013-10-18 - Przetrarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, kopert, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu
Dodano: 2013-03-06 - Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby ANR OT Bydgoszcz
Dodano: 2013-03-05 - Sukcesywne dostawy art. biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2012-12-05 - Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń teleinformatycznych w roku 2013.
Dodano: 2012-11-12 - DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO I BIUROWEGO - sprawa nr 100/2012
Dodano: 2012-10-24 - Dostawa sprzętu biurowego.
Dodano: 2012-09-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu w 2012 roku
Dodano: 2012-05-07