Przetargi.pl
Dostawa artykułów papierniczych dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego

Izba Skarbowa w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8586100 , fax. 061 8522224
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Poznaniu
    ul. Cyryla Ratajskiego 5 5
    61-726 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8586100, fax. 061 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów papierniczych dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Na podstawie art.16 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Izba Skarbowa w Poznaniu została upoważniona przez biorące udział w zamówieniu urzędy skarbowe woj. wielkopolskiego do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (ogłoszenie w Dz.U. UE .) 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący jednocześnie wykaz zamawianego asortymentu z podziałem na jednostki organizacyjne (poszczególnych zamawiających). Wizualizacja wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia kopert (Koperty oznakowane zgodnie z przyjętą w administracji podatkowej wizualizacją. Kolumny z przedmiotowymi kopertami zaznaczono kolorem niebieskim) powinna posiadać następujący nadruk: godło, nazwa tj. (Naczelnik Urzędu Skarbowego w , Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie) znak sprawy do uzupełnienia przez zamawiającego oraz adres urzędu skarbowego, izby skarbowej, Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie, Biura Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie (koperty małych formatów) oraz dodatkowo symbol AP, numer telefonu i faksu (koperty większych formatów) zgodnie z nw. parametrami oraz szablonami kopert załączonymi do SIWZ stanowiącymi załącznik nr 3a.Wymiar obszaru na dane 50x70 mm, Godło Polski, Podpis pod godłem: Times New Roman 8 p, Znak sprawy: Times New Roman 7 p., Symbol podstawowy AP P1, na kopertach większych formatów, Dane teleadresowe: Arial Regular 7p. w szarości (50% czarnego), Znak sprawy: Arial Regular 7 p. w szarości (50% czarnego), Pasek w odcieniu szarości. Zamawiający ponadto informuje, że wraz ze złożeniem zamówienia na koperty z nadrukiem poszczególny zamawiający przesyłać będzie Wykonawcy wzór nadruku posiadający szczegółowe dane teleadresowe. W trakcie trwania umowy (okres od 02.07.2012r. do 30.06.2013 r.) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania 4 dostaw do każdej z jednostek organizacyjnych, przy czym 1 i 3 dostawa będzie obejmować oprócz art. papierniczych także koperty, nadrukowane zgodnie z przedstawioną w SIWZ wizualizacją, we wcześniej uzgodnionym terminie. Miejsce dostaw określono w załączniku nr 4 do SIWZ. Ilość zamawianego asortymentu papierniczego przez poszczególne jednostki organizacyjne określono w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: a)pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3. Sposób przekazania wadium: a)wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; b)w przypadku przelewu - dowodu jego dokonania złożonego wraz z ofertą. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach