Przetargi.pl
Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w formularzach cenowych – załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno-biurowymi. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5. Zadanie 1 – dostawa tablic, ramek oraz antyram; Zadanie 2 – dostawa różnych materiałów papierniczych, segregatory; Zadanie 3 – dostawa materiałów piśmienniczych; Zadanie 4 – dostawa pozostałego wyposażenia biurowego; Zadanie 5 – dostawa papieru do urządzeń drukujących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy - załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ), 6) Dla zadania nr 5 dokumenty wyszczególnione w rozdziale VI pkt ust.1 pkt 2; tj: Wymagania dotyczą Wykonawców, którzy na pytania zamawiającego w formularzu cenowym (załącznik nr 2.5 do SIWZ) zadania nr 5 odnoszącym się do kryterium jakości i kryterium środowiskowym odpowiedzieli TAK: a) Certyfikat ISO 9001 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego zadania 5; b) Certyfikat ISO 14001:2004 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego zadania 5; c) Certyfikat FSC lub PEFC przyznany producentowi oferowanego asortymentu pozycji 1 formularza cenowego zadania 5; W zadaniu nr 5 w odniesieniu do papieru A4 (80 g/m2, CIE:161) poz. 1 formularza cenowego (zał. nr 2.5 do SIWZ) dostawca dostarczy kartę informacyjną produktu lub równoważny dokument w którym zawarte zostaną informacje dotyczące parametrów oferowanego artykułu danego producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach