Przetargi.pl
Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych z podziałem na 3 części.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych z podziałem na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i gadżetów reklamowych z podziałem na 3 następujące części: Część nr 1 – Artykuły i gadżety reklamowe wykorzystywane do działań promocyjnych Powiatu Poznańskiego; Część nr 2 – Artykuły i gadżety reklamowe z przeznaczeniem na upominki okolicznościowe; Część nr 3 – Artykuły i gadżety reklamowe wykorzystywane w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) we wszystkich częściach wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego, 2) dostarczył artykuły i gadżety reklamowe w terminie: a) Część nr 1 i 2 – do 35 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego; b) Część nr 3 – do 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. 3) Część nr 3 – w celu potwierdzenia że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, przedłożył wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu. Zadanie będzie zrealizowane w terminie: 1) Część nr 1 i nr 2 – do 45 dni roboczych od daty podpisania umowy, 2) Część nr 3 – do 40 dni roboczych od daty podpisania umowy. Faktyczny czas wykonania zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 2.400,00 zł; 2) Część nr 2 – 500,00 zł; 3) Część nr 3 – 3.400,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach