Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wolsztynie.

Gmina Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 45 00 , fax. 68 347 45 90
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolsztyn
    Rynek 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 45 00, fax. 68 347 45 90
    REGON: 97077070600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wolsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje budowę sali gimnastycznej z zapleczem sanitarnym oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wolsztynie. W budynku łącznika zlokalizowano również 4 sale dydaktyczne oraz pomieszczenia sanitarne. Budynek sali gimnastycznej jednokondygnacyjny o wewnętrznych wymiarach sali – 12,16 m x 24,03 m. W budynku łącznika pomiędzy salą gimnastyczną, a istniejącym budynkiem szkoły – trzykondygnacyjnym zlokalizowano odpowiednio: -w kondygnacji przyziemia - zaplecze techniczne i sanitarne sali gimnastycznej, świetlicę, -w kondygnacji parteru – dwie sale dydaktyczne, sanitariaty, zmywalnię, -w kondygnacji piętra – dwie sale dydaktyczne, sanitariaty. W budynku łącznika zlokalizowano również wydzieloną klatkę schodową pełniącą rolę klatki ewakuacyjnej oraz dźwig osobowy przystosowany do transportu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przewidziany do wykonania budynek jest obiektem murowanym, niepodpiwniczonym, jednokondygnacyjnym w części zawierającej salę gimnastycznej, trzykondygnacyjnym w części zawierającej zaplecze sali gimnastycznej oraz sale dydaktyczne. Zamawiający zamierzał w roku 2015 zrealizować budowę sali gimnastycznej z dwukondygnacyjnym łącznikiem. Dla przedmiotowego zamierzenia uzyskał decyzję Starosty Wolsztyńskiego nr 850/2015 z dnia 28.12.2015r zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. W wyniku reformy oświaty wystąpiła konieczność zwiększenia liczby sal dydaktycznych. Opracowany został projekt zamienny dla wszystkich branż. Decyzją Starosty Wolsztyńskiego nr 179/2017 z dnia 09.03.2017r zmieniona została decyzja o pozwoleniu na budowę nr 850/2015. Parametry techniczne budynku wg projektu budowlanego zamiennego: -Powierzchnia zabudowy : - Pz = 598,33 m2 -Powierzchnia użytkowa - Pu = 994,82 m2 -Kubatura - K = 5.183,62 m3, Konstrukcja budynku -ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, -budynek o ścianach zewnętrznych z bloczków gazobetonowych ocieplonych wełną mineralną, -schody wewnętrzne żelbetowe, -strop/ stropodach z płyt kanałowych sprężonych, -stropodach w części budynku (nad salą gimnastyczną) – na konstrukcji drewnianej w formie dźwigara z drewna klejonego, pokrycie z płyty warstwowej, -stropodach w części budynku ( nad łącznikiem) z płyt kanałowych sprężonych kryty papą termozgrzewalną, izolacja z wełny mineralnej; W zakres zadania wchodzą roboty budowlane, w tym m.in.: -prace przygotowawcze i rozbiórkowe, -roboty ziemne, -roboty budowlane związane z budową budynku ( fundamenty, ściany zewnętrzne, stropy, schody, dach, posadzki, tynki, stolarka, elewacja), -dostawa i montaż windy, -wykonanie instalacji wodociągowej, -wykonanie instalacji przeciwpożarowej, -wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej łącznie z wewnętrzną instalacją prowadzoną poza budynkiem - grawitacyjną i tłoczną z przepompownią ścieków, -wykonanie instalacji C.O łącznie z montażem kotła C.O -wykonanie instalacji gazowej, -wykonanie instalacji elektrycznych wraz z linią zasilającą, w tym instalacji gniazd wtykowych, instalacji oświetleniowej, instalacji odgromowej, instalacji TV, instalacji systemu oddymiania, -wykonanie zagospodarowania terenu ( dojścia, dojazdy, tereny zielone) -wykonanie drogi pożarowej. Do zadań wykonawcy należy również: -zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; -wykonanie dokumentacji powykonawczej – w ilości 3 kompletów, -wykonanie dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu – 4 komplety, -wykonanie instrukcji bezpieczeństwa p-poż – 3 komplety, oznakowanie obiektu zgodnie z wykonana instrukcją oraz wyposażenie obiektu w sprzęt p-poż wg. opracowanej instrukcji, -wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej – 3 komplety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: a) Pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddział w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544 Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Zamawiający zaleca dołączyć do oferty kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach